Close Menu
AVmaster מגזין המולטימדיה
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube LinkedIn
    • הרשמה לדיוור
    • אודות
    • צור קשר
    • מדיניות פרטיות
    • הצהרת נגישות
    • תקנון האתר
    יום שישי, דצמבר 5
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube LinkedIn
    AVmaster מגזין המולטימדיהAVmaster מגזין המולטימדיה
    • דף הבית
    • יודעים יותר
    • חדשות
    • עתיד העבודה
    • ProAv
    • AVerticals
    • דיגיטל
    • IT
    • תצוגה
    • אירועים
    • פתרונות
    • סיפורי לקוח
    AVmaster מגזין המולטימדיה
    > בית כשאומרים אירוע שותפים ולקוחות מתכוונים כנראה לאירוע השנתי של AVCOM
    PRO-AV

    כשאומרים אירוע שותפים ולקוחות מתכוונים כנראה לאירוע השנתי של AVCOM

    אביעד כהןBy אביעד כהן23 בנובמבר 2022Updated:19 במרץ 2023אין תגובות3 Mins Read
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

    מה משותף לאנשי סאונד, יוצרי תוכן, לקוחות מובילים, חברות אינטגרציה ויועצים? כולם נפגשו באירוע בוטיקי שערכה AVCOM יחד עם SONY בתל אביב. 

    מעט חברות מסוגלות לגרום ל 250 אורחים להרגיש 'בוטיק' באירוע שנתי שנערך בערב יום חמישי באחד האזורים הצפופים בישראל. AVCOM היא אחת מהן וזה מתחיל מהמקום עצמו- ה DHA שכולו דגש על א.נשים, ממשיך בתצוגת תכלית יצירתית הממחישה את התפישה הטכנולוגית, סבבי הקרנה של קטעים מטופ-גאן, ומסתיים ברמת הממשק האנושי של ספקית הטכנולוגיות ושותפתה SONY. 

    הכל קשור, הכל מחובר

    כבר בכניסה ניתן היה להתרשם מפתרונות SONY חדשים כדוגמת מסך ענק עליו שודר וידאו חי ממצלמות שנפרשו באתר, וחדי העין יכלו להבחין ב-Edge Analytics, הפלטפורמה של Sony לעולמות הפקת התוכן הארגוני שהיתה באוויר. אתר האירוע, ה DHA בפלורנטין נבחר לאחר שתוכנן לקבלת אקוסטיקה מושלמת לצד חווית קולנוע שתגרום לצופה לראות, לשמוע ובעיקר להרגיש. על עומק החוויה אחראי דודו חוג'ה. 

    צילום - ארי אופנהיים

    שיא הרגש עם SONY

    בחדר הקרנה שנבנה במיוחד, חוו האורחים את ה-VPLXW7000ES, מקרן הקולנוע הביתי החדש מבית Sony, שהציג קטעים מתוך שוברי קופות עליהם חתומה החברה. ניקוס אלקסידיס (Nikos Alexiadis) הציג באמצעות קטעי הווידאו את החידושים האחרונים כשמושגים ונתונים טכנולוגיים כמעט ולא נשמעו. SONY רוצה לגעת ברגש ובחוויה ויש לה אפילו שם לזה – Sony-Emotion.

    מהבית למשרד ובחזרה

    יואב גן מור, מנהל חטיבת המולטימדיה ב AVCOM, שיתף על החוויה שהמארחת רצתה להשיג עבור האורחים; המחשה מקסימלית של 'שרשרת אספקת התוכן' שתגיש את התוכן "נאמן יותר למקור ולייצר לך את הרגש האמיתי של אותו יוצר תוכן". 

    "היה חשוב לנו להביא את האנשים דווקא לכאן, עם המצלמות שלנו והברואדקאסט ששידרו כאן לייב, עם המיקרופונים שהביאו את הסאונד, אל הבית, אל אותו חלל בבית שבו אתה פוגש את התוכן…" 

    גן מור התייחס להפרדה שיש בין המוצרים המקצועיים לבין אלה של התחום הביתי ושיתף ש AVCOM אינה רואה את ההפרדה הזו אלא מאמינה שמדובר באתגרים משותפים מול המשתמש בין אם בבית או בעבודה. בשני המקומות/החוויות הוא צריך לשמוע ולראות טוב ובאותה רמה: "אין באמת הפרדה בין הביתי למקצועי, יש הפרדה שיווקית, אבל טכנולוגית- הטכנולוגיה הולכת מהמקור עד אלינו הביתה והיא עוברת בכל הצינורות האלה". 

    גן מור סיכם בפניה לשותפים מחברות הייעוץ והאינטגרציה: "כל אחד יכול לבוא אלינו, להתייעץ ולקבל מענה החל מרמת התכנון ועד הביצוע של כל התהליכים והחלקים בפאזל הזה, ולהרגיש בטוח שהוא ייתן פתרון מושלם ללקוח שלו". 

     
    צילום - ארי אופנהיים

    בנימה אישית

    לא פשוט לבלוט בעולם הטכנולוגיה, בטח לא בתחומי האודיו וידאו והמולטימדיה בהם יש שפע של פתרונות. הבידול בעידן הנוכחי נעשה לרוב באמצעות קפיצת מדרגה טכנולוגית משמעותית או עם פיתוח פיצ'ר ייחודי אולם אלה נענים ביישור קו ואף יצירת רף חדש על ידי התחרות. הבידול של AVCOM מבחינתי הוא היכולת שלה לספק את אותה תשומת לב לכל שלב בכל פרויקט כאילו הוא השלב היחיד והחשוב ביותר. אתם רוצים ספק כמו AVCOM. 

    צילום - ארי אופנהיים
    צילום - ארי אופנהיים
    AVCOM אודיו אירוע שנתי חוויה יואב גן מור
    Follow on Facebook Follow on Instagram Follow on YouTube Follow on LinkedIn
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Previous ArticleScreenCloudOS: מערכת ההפעלה שרוצה לשנות את האופן בו עובדים עם שילוט דיגיטלי
    Next Article פתרונות ההקרנה של אפסון חיים, בועטים ובענק
    אביעד כהן

    מאמרים אחרונים

    מה פנסוניק מכינה לנו? עידן חדש של שליטה ושיתוף פעולה בעולם ה־AV

    קרא עוד

    כך השילוט החכם של SpinetiX משנה את פני המפעלים והלוגיסטיקה

    קרא עוד

    ממהפכת הנייר לתצוגות חכמות: סמסונג E-Paper ופלטפורמת VXT מגדירים מחדש את השילוט העסקי

    קרא עוד

    Prime View מציגה את הדור הבא של מסכי ה-110 אינץ’: בהירות של 800 ניט ותמיכה מלאה בעבודה בחללים מוארים

    קרא עוד

    החדר שומע אותך טוב יותר- הכירו את HP Poly Studio A2

    קרא עוד

    הכירו את Q-SYS – האקו־סיסטם שמשנה את כללי המשחק

    קרא עוד

    יושבים קרוב? הכירו את הרהיט של EPSON

    קרא עוד

    הפלטפורמה של סמסונג משנה את כללי התצוגה

    קרא עוד

    LG משנה את חוקי המשחק בפרסום דיגיטלי עם פלטפורמת DOOH Ads בענן

    קרא עוד

    עתיד חוויית האירוח על פי פיליפס

    קרא עוד

    Samsung מציגה סדרת מסכים חדשה לשוק המלונאות – HU8000F

    קרא עוד

    תחום השילוט הדיגיטלי לוהט

    קרא עוד

    כש-AV פוגש IT: האתגרים הארגוניים בשילוב ותחזוקת מערכות ProAV

    קרא עוד

    "מובילים טכנולוגית אבל לא שוכחים את הליבה",  כך אקסטרון ממשיכה להוביל את תחום ה-ProAV גם בעידן של שינוי מתמיד

    קרא עוד

    הכירו את הפתרונות של ATLONA לתחום השילוט הדיגיטלי

    קרא עוד

    של הביוקר – הכירו את מקרן ה-4K של Sharp

    קרא עוד

    ‎Philips Unite LED All-in-One‎: המסכים שיקפיצו את חוויית התצוגה העסקית לשלב הבא

    קרא עוד

    כך סמסונג והמטס הפכו את Citi Field לחוויית ספורט דיגיטלית פורצת דרך

    קרא עוד
    Leave A Reply Cancel Reply

    Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

    שמרו על קשר

    Facebook-f Youtube Linkedin-in Instagram

    AVMASTER

    • הצהרת נגישות
    • צרו קשר
    • אודות
    • מדיניות פרטיות

     

    © 2023 מגזין המולטימדיה
    AV Master

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.