Close Menu
AVmaster מגזין המולטימדיה
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube LinkedIn
    • הרשמה לדיוור
    • אודות
    • צור קשר
    • מדיניות פרטיות
    • הצהרת נגישות
    • תקנון האתר
    יום שלישי, דצמבר 2
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube LinkedIn
    AVmaster מגזין המולטימדיהAVmaster מגזין המולטימדיה
    • דף הבית
    • יודעים יותר
    • חדשות
    • עתיד העבודה
    • ProAv
    • AVerticals
    • דיגיטל
    • IT
    • תצוגה
    • אירועים
    • פתרונות
    • סיפורי לקוח
    AVmaster מגזין המולטימדיה
    > בית פשטות היא שם המשחק – סיפור ההצלחה של Neat בישראל
    עתיד העבודה

    פשטות היא שם המשחק – סיפור ההצלחה של Neat בישראל

    מערכת AVMASTERBy מערכת AVMASTER19 בדצמבר 2023אין תגובות2 Mins Read
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

    "אנחנו מתמקדים בחוויה סימטרית; כל המשתתפים צריכים להיות שווים בפגישה ללא קשר למקום שבו הם יושבים".

    יהודה גולדברג, מנהל הטכנולוגיות בחברת טאצ'-קונפרנס, המפיצה את מוצרי Neat בישראל, מסכם שלוש וחצי שנות פעילות עם המותג בשוק המקומי. 

    "אנחנו שוברים את התפיסה שאומרת – "זה לא עובד", מבחינתנו זה תמיד עובד. ישראל היא השוק המתקדם ביותר בעולם מבחינה טכנולוגית ולכן קיים כאן פוטנציאל גבוה מאוד ליישום של מיטב הטכנולוגיות כסטנדרט. הישראלי לא אוהב מורכבות הוא אוהב דברים פשוטים ומובנים שמאפשרים לו לקבל החלטה אחראית, וכאשר הוא מרגיש ביטחון הוא מעמיק את היישום". 

    לא כל יום פוגשים תפיסה של Best of breed בתעשיית ה AV המקומית

    בעוד שיצרניות רבות משקיעות מאמצים לפתח פתרון ארגוני רחב המספק מענה למגוון תרחישי שימוש עם קריצה ליחידת ה IT, היצרנית הצעירה בת הארבע אשר הוקמה על ידי חבורת מקצוענים עם קילומטראג' משמעותי בתחום, רוצה לספק חוויה שמתחילה, לדברי גולדברג, כבר בתהליך הרכישה, דרך ההתקנה, היישום ואפילו התחזוקה: "Neat היא יחידת החומרה המשמשת 'הרחבה' של סביבת התוכנה הארגונית. הבנה עמוקה של האקוסיסטם לצד מערכות היחסים המפותחות עם שחקניות ה OEM, הן המפתח להצלחה שלנו.  

    "הבנצ'מארק שלנו הוא סונוס, אפל וטסלה שזה אומר- Best of breed. אנחנו רוצים לתת את המוצר הטוב, היעיל והחווייתי ביותר בפונקציונליות המצופה ממנו על ידי הלקוח". 

    Welcome to the future of work – putting you and your team in the center
    יהודה גולדברג. תמונה - AVM

    אחוזי המרה חלומיים

    אחרי תקופת החדירה לשוק המקומי, מתגאה גולדברג באסטרטגיית מכירה יעילה: "אנחנו פוגשים את הלקוחות שלנו ומוודאים שהם בודקים את המוצרים, בין אם זה הבר, הפרו או הלוח. תהליך המכירה הוא תהליך חשוב עבור איך שהלקוח יתייחס למוצרים הללו ולכן אנחנו לא מוותרים על שלב ה POC אשר מייצר חוויה ישירה, בעזרתו אנחנו עומדים על 80% המרה".

    את השיחה מסכם גולדברג עם האמירה – Neat – what you see is what you hear is what you get.

    NEAT יהודה גולדברג
    Follow on Facebook Follow on Instagram Follow on YouTube Follow on LinkedIn
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Previous Articleהממשלה בעננים – נוטניקס תספק את פתרון הענן הייחודי שלה לפרויקט נימבוס
    Next Article יחידת וידאו בר, כף AI ומעקב אחרי הדובר והפגישות שלכם ברמה אחרת
    Avatar photo
    מערכת AVMASTER

    מאמרים אחרונים

    הנה מה שכדאי לדעת על ה-Poly Studio V52 ומה לקחת בחשבון לפני הצטיידות 

    קרא עוד

    בקצה, בענן ובשליטה- כך בונה סיסקו את סביבת העבודה ההיברידית

    קרא עוד

    בינה מלאכותית, מסכים חכמים ודיגיטליזציה רחבה – HP מגדירה את עתיד העבודה

    קרא עוד

    גוגל מבטיחה לפתור את מחסום השפה ב־Meet, בינתיים מדובר בניסוי מעניין

    קרא עוד

    כך טכנולוגיה יכולה לאזן את החזרה הרצויה למשרד

    קרא עוד

    שיפסיקו לסובב אתכם – הנה מה שחשוב כשמחליטים על מצלמת PTZ

    קרא עוד

    תודו לנו אחר כך. הכירו את Time OS – בוט AI לשיחות קונפרנס (גם) בעברית !

    קרא עוד

    Boom! חדר ישיבות גמיש ומעניין

    קרא עוד

    MAXHUB מציגה שילוב "פנורמי PTZדי" – שחקנית שכדאי לשים לב אליה

    קרא עוד

    רועש מבפנים, רועש מבחוץ – כיצד לצמצם את הרעש בפגישות הוידאו?

    קרא עוד

    שובבה ומשודרגת – המוצרים החדשים מבית Biamp

    קרא עוד

    Logitech Extend – פתרון ה-BYOD שיעשה לכם חיים קלים

    קרא עוד

    ה Blind Spots שאתם חייבים לראות בדרך לחוויה מקסימלית בחדרי הועידה 

    קרא עוד

    אפשר קצת שקט בבקשה?

    קרא עוד

    זכתה אפילו בפרס יוקרתי – ההולוגרמה של Webex משנה את חוקי הקולבורציה

    קרא עוד

    התכונות שישנו לכם את פגישות הוידאו

    קרא עוד

    מרכז מעורבות ומרכז חוויה – Zoom ממשיכה להשקיע בלונדון

    קרא עוד

    עתיד העבודה דרך משקפי מציאות מדומה

    קרא עוד
    Leave A Reply Cancel Reply

    Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

    שמרו על קשר

    Facebook-f Youtube Linkedin-in Instagram

    AVMASTER

    • הצהרת נגישות
    • צרו קשר
    • אודות
    • מדיניות פרטיות

     

    © 2023 מגזין המולטימדיה
    AV Master

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.