אחרי שנתיים מאתגרות האנושות חוזרת להיפגש וככל שזה תלוי ב Creative Labs נפגשים בענק ובצבע 

אירוע מחייב ביותר לדבריו של אלעד עמנואל, סמנכ"ל לקוחות ושותף בחברה, היות ומדובר על פעם ראשונה שאנשים נפגשים באותה תערוכת ענק- "זה חתיכת אתגר לקחת מאה וחמישים אלף איש ולגרום להם להסתכל עליך אחרי שהם לא נפגשו כל כך הרבה זמן". 

שומרים על הובלה

הבריף הראשוני מהלקוח עבר לידיים הבטוחות של Creative Labs שפיתחה ושיכללה אותו עם דגש על המיתוג החדש, הצמיחה והיחודיות של המותג בעולם המובייל, בתוספת התחושות הנדרשות לאירוע בסדר גודל כזה אחרי תקופה ארוכה שבה אנשים לא נפגשו. הביתן מצליח לבלוט לצד ענקיות כמו סמסונג, At&t וסיסקו וזה אתגר לא פשוט בכלל. 

עמנואל מוסיף שהרעיון היה להראות את הצמיחה באמצעות עבודות אמנות. לשם כך יצרה קריאטיב-לאבס וידאו ארט הנתמך על ידי מערכת AI וכך מופקת תנועתיות על המסך, עם וללא מגע. מקווים שבקריאטיב לאבס אוהבים את העבודה שלהם כמונו. 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG