Close Menu
AVmaster מגזין המולטימדיה
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube LinkedIn
    • הרשמה לדיוור
    • אודות
    • צור קשר
    • מדיניות פרטיות
    • הצהרת נגישות
    • תקנון האתר
    יום חמישי, דצמבר 4
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube LinkedIn
    AVmaster מגזין המולטימדיהAVmaster מגזין המולטימדיה
    • דף הבית
    • יודעים יותר
    • חדשות
    • עתיד העבודה
    • ProAv
    • AVerticals
    • דיגיטל
    • IT
    • תצוגה
    • אירועים
    • פתרונות
    • סיפורי לקוח
    AVmaster מגזין המולטימדיה
    > בית Epson ואגדת הספורט יוסיין בולט ממשיכים לרוץ יחד: האלוף האולימפי חתם על עוד שנה כפרזנטור של החברה
    מקרנים

    Epson ואגדת הספורט יוסיין בולט ממשיכים לרוץ יחד: האלוף האולימפי חתם על עוד שנה כפרזנטור של החברה

    מערכת AVMASTERBy מערכת AVMASTER18 בספטמבר 2022Updated:19 במרץ 2023אין תגובות3 Mins Read
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

    הקמפיין המקיף החדש בן 12 החודשים יתרחב למוצרים נוספים ויופעל בשווקים נוספים. בולט: ״הקמפיין הקרוב כולל הטסה של שטיח מעופף, גיחה מתחת לספות, תרגול יוגה, בישול ולהטוטי זריזות ידיים. הדפסה מעולם לא הייתה מהנה יותר…״

    Epson והאלוף האולימפי ואגדת הספורט יוסיין בולט ימשיכו במשימתם המשותפת להפיץ את בשורת ההדפסה ללא מחסניות דיו לשימוש במשקי בית ובעסקים קטנים למשך 12 חודשים נוספים. בולט ויצרנית המדפסות היפנית הודיעו על חתימת חידוש ההסכם בין המובילה הגלובלית בהדפסה לאצן המיתולוגי. לאור הצלחת הקמפיין בשנה שעברה, בולט, האדם המהיר ביותר בעולם, יככב פעם נוספת כפרזנטור של EcoTank מבית Epson בקמפיין מקיף לקידום המדפסת החסכונית של החברה. הקמפיין החדש, שיכלול גם את הזירה הישראלית, יתרחב במטרה לכלול עוד מהמוצרים של Epson, כולל מקרני קולנוע ביתי, מדפסות מקצועיות בפורמט רחב, סורקים עסקיים ומדפסות תוויות.

    למעלה מ- 75 מיליון אנשים כבר ראו את בולט מככב לצד EcoTank של Epson בפעילות של שנה שעברה. הקמפיין, שכלל פרסומות בטלוויזיה, בשלטי חוצות, בפלטפורמות מקוונות, בנקודות מכירה, במדיה החברתית ובפעילויות יחסי ציבור, עזר להבטיח ש- Epson תשמור על מעמדה כספקית המובילה בעולם של מדפסות עם מיכלי דיו. למעשה, יותר מ- 70 מיליון מדפסות EcoTank נמכרו ברחבי העולם מאז יציאתן לשוק בשנת 2010, ו- 8 מכול 10 מדפסות עם מיכלי דיו שנמכרו באירופה, הן מתוצרת Epson.

    בקמפיין החדש, שיעלה לאוויר בהמשך החודש יככב בולט, בעל שמונה מדליות הזהב, בתוכן קליל יותר שיוצג בנקודות מכירה, בפלטפורמות מקוונות, במדיה החברתית ובשלטי חוצות. 

    יוסיין בולט עצמו מסר: "מאוד נהניתי ב- 12 החודשים הראשונים לעבודתי עם Epson. במהלך הקמפיין הקרוב,  שכבר צולם, חוויתי בו כל מיני חוויות שונות, כולל הטסה של שטיח מעופף, גיחה מתחת לספות, תרגול יוגה, בישול, להטוטי זריזות ידיים ואפילו היפוך בקבוקים! הכול ייחשף עם השקת הקמפיין, אבל דבר אחד אני יכול להגיד כבר עכשיו – הדפסה מעולם לא הייתה מהנה יותר."

    בדרכו המיוחדת, בולט ידגים שבאמצעות מדפסות EcoTank של Epson, אפשר פשוט 'למלא ולשכוח' וליהנות מהדפסה ללא הטרחה הכרוכה במחסניות דיו למשך עד שלוש שנים  ומחיסכון של עד 90% בעלויות ההדפסה. המדפסות מבטלות את הטרחה הכרוכה בשימוש במחסניות דיו, ומגיעות במקום זאת עם מכלי דיו בקיבולת גבוהה. סט אחד של בקבוקי דיו הוא שווה-ערך ל- 72 מחסניות דיו, ויכול לאפשר למשקי בית עסוקים ולמשרדים קטנים ליהנות מהדפסה בעלות אולטרה נמוכה לדף.

    בהתייחסותה לשותפות, אמרה מריה איגלינג (Maria Eagling), מנהלת השיווק ב- Epson Europe: "יכול להיות שאנשים לא רואים במדפסות או במוצרי טכנולוגיה צרכנית אחרים תחום מעניין, אבל יוסיין בולט באמת עוזר לנו להפיח חיים בפתרונות שלנו להדפסה בעלות נמוכה, בדרכים מרתקות ובלתי נשכחות. המשוב שקיבלנו מלקוחות, והתוצאות הנפלאות שראינו מהפעילות עד כה, מאשרים שבולט הוא באמת השותף המושלם עבורנו, והוא גורם ליותר ויותר אנשים להבין שהדפסה לא תלויה רק במחסניות. כבר קשה לנו לחכות עד שנשתף את התוכן החדש שיצרנו, ואני משוכנעת שכולם ייהנו לצפות בו."

     
    epson
    Follow on Facebook Follow on Instagram Follow on YouTube Follow on LinkedIn
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Previous ArticleLG מובילה את הדור הבא של רשתות 6G
    Next Article קונטרסט סקיוריטי מינתה את רם יוניש להוביל את פעילות שיתופי הפעולה והרכישות של החברה באירופה וישראל
    Avatar photo
    מערכת AVMASTER

    מאמרים אחרונים

    כך השילוט החכם של SpinetiX משנה את פני המפעלים והלוגיסטיקה

    קרא עוד

    ממהפכת הנייר לתצוגות חכמות: סמסונג E-Paper ופלטפורמת VXT מגדירים מחדש את השילוט העסקי

    קרא עוד

    Prime View מציגה את הדור הבא של מסכי ה-110 אינץ’: בהירות של 800 ניט ותמיכה מלאה בעבודה בחללים מוארים

    קרא עוד

    יושבים קרוב? הכירו את הרהיט של EPSON

    קרא עוד

    הפלטפורמה של סמסונג משנה את כללי התצוגה

    קרא עוד

    LG משנה את חוקי המשחק בפרסום דיגיטלי עם פלטפורמת DOOH Ads בענן

    קרא עוד

    Epson חושפת מערכת הדפסה תלת ממדית ישירות על אובייקטים

    קרא עוד

    עתיד חוויית האירוח על פי פיליפס

    קרא עוד

    Samsung מציגה סדרת מסכים חדשה לשוק המלונאות – HU8000F

    קרא עוד

    מיצרנית שעונים לחברת ענק בינלאומית- Epson חוגגת 50 שנות מותג

    קרא עוד

    תחום השילוט הדיגיטלי לוהט

    קרא עוד

    הכירו את הפתרונות של ATLONA לתחום השילוט הדיגיטלי

    קרא עוד

    של הביוקר – הכירו את מקרן ה-4K של Sharp

    קרא עוד

    ‎Philips Unite LED All-in-One‎: המסכים שיקפיצו את חוויית התצוגה העסקית לשלב הבא

    קרא עוד

    כך סמסונג והמטס הפכו את Citi Field לחוויית ספורט דיגיטלית פורצת דרך

    קרא עוד

    LG 75XF3P: מסך חוץ עוצמתי במיוחד עם נראות מקסימלית גם באור שמש ישיר

    קרא עוד

    הרמן מציגה מקרן מקצועי וקומפקטי המותאם במיוחד לתנאי חוץ

    קרא עוד

    Epson מכריזה על 2 מדפסות WorkForce Pro עם חיסכון משמעותי בעלויות הדפסה ופרודוקטיביות גבוהה

    קרא עוד
    Leave A Reply Cancel Reply

    Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

    שמרו על קשר

    Facebook-f Youtube Linkedin-in Instagram

    AVMASTER

    • הצהרת נגישות
    • צרו קשר
    • אודות
    • מדיניות פרטיות

     

    © 2023 מגזין המולטימדיה
    AV Master

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.