מיקי גרשגורן, סמנכ"ל מערכות המידע של Nuvei, "בעקבות הטמעת נוטניקס אנו חווים יציבות ברמה גבוהה מאוד. אפס תקלות, אפס דאון טיים, אפס קריאות שירות".

משמאל - לילך שמעוני. צילום תמיר ברגיג. מיקי גרשגורן. צילום דויד גארב

"אני מרגיש שקט עם הצוות והמערכת של נוטניקס – היא לא מעסיקה אותי יותר".

חברת פתרונות התשלומים המקוונים הישראלית-קנדית Nuvei בחרה בפלטפורמת ה- Hyperconverged (HCI) של חברת נוטניקס כסטנדרט אחיד למחשוב, אחסון ותקשורת בכל מרכזי הנתונים (דאטה סנטרס) שלה בעולם. 

מערכת ה- HCI של נוטניקס תהווה תשתית אחידה למערכות המידע של Nuvei , המעסיקה כ- 2,000 עובדים ברחבי העולם, וכן תשתית ה- IT בכל החברות ש- Nuvei רכשה ותרכוש בעתיד. כיום משמשת פלטפורמת נוטניקס כתשתית לעשרות שרתים פיזיים וכ- 1,000 שרתים וירטואליים הפועלים ברחבי העולם ומשרתים את מערך הפיתוח של החברה בישראל, ארה"ב, בולגריה, רומניה, דרום אמריקה, קנדה ועוד. המערכות של נוטניקס יפעלו על גבי שרתי HPE. 

הפרויקט החל לפני כשנה עם ההתקנה הראשונה בישראל ובימים אלו ממשיך למרכזי נתונים במדינות נוספות בעולם. ההיקף הכספי של הפרוייקט מוערך בכ- 4 מיליון ₪. המערכת של נוטניקס תחליף מערכת מתחרה שפעלה עד כה בחברה וסבלה מחוסר יציבות ומורכבות ניהול ותפעול. 

מיקי גרשגורן, סמנכ"ל מערכות המידע של Nuvei, אומר: "חיפשנו תשתית שתהיה אחידה לכלל הפעילות של Nuvei ותשרת כתשתית IT לחברות שרכשנו ונרכוש בעתיד כחלק מן האסטרטגיה שלנו ליצירת תשתיות מחשוב אחידות בכל העולם. החלטנו לבחור בתשתית HCI שהיא קלה יותר לניהול ותפעול ובעלויות נמוכות יותר בהשוואה לפתרונות מסורתיים. שמנו דגש בבחירת הספק ליציבות שלא היתה לנו בפתרון הקודם". 

לדברי גרשגורן, "נוטניקס מספקת לנו יתרונות רבים מאוד – החל מקלות היישום, ניהול פשוט ואינטואיטיבי, יציבות, שרידות, יכולת קלה לגדול ועלויות אטרקטיביות. חשוב לציין גם את רמת השירות והמקצועיות הגבוהים של הצוות של נוטניקס ישראל. אני מרגיש שקט עם הצוות הזה ועם המערכת הזו – היא לא מעסיקה אותי יותר"

בעקבות הטמעת נוטניקס Nuvei חווה יציבות ברמה גבוהה מאוד. אפס תקלות, אפס דאון טיים, אפס קריאות שירות. עם הגידול בפעילות החברה ורכישת חברות יכולים בחברה באמצעות נוטניקס להחליף בקלות ובמהירות רבה גם את תשתיות המיחשוב לסטנדרט אחיד. בנוסף לכך, קלות התפעול של המערכת מאפשרת לצוות ה- IT בחברה לנהל ותפעל את המערכת לבד ללא גורמים חיצוניים, גם במקומות מרוחקים, בהם אין אנשי תפעול בשטח. בנוסף לכך, עם נוטניקס Nuvei לא נעולה לספק חומרה או לספקית וירטואליזציה מסויימת ויכולה להחליף ולעבוד עם כל חברה בתחומים אלו. 

בימים אלו Nuvei  פורסת ה- HCI של נוטניקס לאתרים נוספים של חברה שנרכשה בדרום אמריקה וחברה בארה"ב בה פועל גם מרכז פיתוח. הסטנדרט של נוטניקס יהיה הבסיס גם ברכישות העתידיות. 

לדברי לילך שמעוני, מנהלת לקוחות מנהלת לקוחות אנטרפרייז בנוטניקס ישראל, "אנו גאים על כך ש- Nuvei בחרה בנוטניקס כסטנדרט בכל אתריה בעולם כתשתית לפעילות פיתוח ובדיקות. היא נהנית מפתרון המאחד את כלל התשתיות לפלטפורמה אחת מודרנית, המאפשרת חסכון ברכש ובזמן ניהול. אנו שמחים לשמוע כי הפתרון השיג לצוות ה- IT בחברה שקט ושלווה כתוצאה מיציבות ואפס תקלות וכי הניהול קל ופשוט לצד יכולות הגידול בנפחי הפעילות והאחסון בקלות ובעלויות נמוכות יותר בהשוואה לפתרונות מסורתיים. בנוסף לכך, זוכה Nuvei לשחרור מהתחייבות לעבודה עם ספק אחד כפי שקיים בפתרונות מתחרים". 


Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG