בתערוכת CES 2016 הציגה ענקית הטכנולוגיה סמסונג (Samsung) את פורטפוליו הפתרונות המעודכן של החברה לתחום השילוט החכם עם דגש על השינויים שהפתרונות הללו מציעים לסביבה הארגונית והקמעונאית של העתיד.
בהודעה לעיתונות שפרסמה החברה אמר רון גזולה, מבכירי סמסונג אמריקה, כי החברה מתכוונת להמשיך ולהוביל את תחום המסכים עם הדור הבא של ההתפתחויות הטכנולוגיות בתחום השילוט החכם ופתרונות של מסכי מראה ומסכים שקופים בטכנולוגיית OLED אשר מסייעים לעסקים ולארגונים להציע חווית לקוח עשירה ואינטראקטיבית יותר.
עם קו עשיר הכולל קירות וידאו אולטרה – דקים ומסכים מקצועיים בעלי מסגרות בעובי של 1.4 מ"מ בלבד, ועם פתרונות שילוט דיגיטלי בעלויות נמוכות משמעותית מבעבר, נראה שיש לחברה על מה להסתמך.
פרסום על גבי מסכים שקופים, מתוך תערוכת CES 2015 עם מערכת ניהול התוכן של סמסונג MagicInfo content management
מסך שקוף של סמסונג מתערוכת IFA 2015 בברלין
במהלך תערוכת 2016 AVTLV EXPO סיפר מיקי קליין, מנהל תחום מסכים מקצועיים בסמסונג ישראל כי שנת 2016 היא שנה מזהירה מבחינת החברה עם חידושים בכל התחומים: קירות וידאו עם מציאות רבודה, מסכים משולבים בזכוכית ובמראה, שימושים ייחודיים של טכנולוגיית 4K ועוד.
בנוסף ציין מיקי, כי סמסונג פועלת למציאת יישומים מעשיים לטכנולוגיות החדשות ולקידום שת"פ עם המותגים המובילים בתעשיית האודיו וידאו ביניהן עם קרסטרון (Crestron) וקרמר (Kramer).