מרלין מונרו בשירות טכנולוגיות ה-AV על גבי שלטי הפרסום החכמים בניו יורק

חברת סניקרס וסוכנות הפרסום BBDO New York שיתפו פעולה לאחרונה עם השחקן האגדי וילם דפו במסגרת הקמפיין "אתה לא אתה כשאתה רעב" מודל 2016. הקמפיין הוותיק הציג בעבר דמות רגזנית כלשהיא אשר "חוזרת לעצמה" לאחר טעימה של חטיף סניקרס.

כעת, לרגל 90 שנה להולדתה של מרלין מונרו, משתמש קמפיין השילוט הדיגיטלי באמצעי זיהוי פנים ומחליף את פניה של מרלין מונרו, מסצינת "השמלה המתעופפת" הידועה, בפניו של השחקן וילם דפו ובתוספת אודיו, כאשר אחד מהולכי הרגל לוטשים עיניים לעבר שמלתה של מונרו. הקמפיין הוצב ברחובות ניו יורק והצליח למשוך את תשומת ליבם של העוברים ושבים ולסייע לחיזוק וביסוס המותג המצליח סניקרס באמצעות טכנולוגיות אודיו ווידאו שאי אפשר להתעלם מהן.

צפו במרלין מונרו והשמלה המתעופפת

שתפו
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב pinterest
מערכת AvMaster

מערכת AvMaster

הצטרפו אלינו ותקבלו מאמרים כתבות וראיונות איכותיים, שיעזרו לכם להשאר בחזית טכנולוגיית הAV. מבט מעמיק לפתרונות, למוצרים ולשחקניות בתחומים אשר הפכו לחלק בלתי נפרד מכלי העבודה ההכרחיים בכל עסק/ארגון.

כל המאמרים
אולי יעניין אותך גם
כללי

תחנת עבודה ניידת עתירת ביצועים להתמודדות תוך כדי תנועה עם עומסי העבודה התובעניים ביותר

משתמשי תחנות העבודה בימינו צריכים לאזן בין הצורך להיות מסוגלים לעבוד בצורה חלקה במספר סביבות עבודה, ובין האתגר להפעיל יישומים קריטיים ולשמור על יכולת העבודה

לכתבה »
אלירן תורן Media Solutions
Msolutions

MSOLUTIONS צומחת בתערוכת ISE2022

אנחנו מגיעים לביתן של MSOLUTIONS בברצלונה לשיחה עם אלירן תורן, מנכ"ל מייסד, ופוגשים איש מקצוע שבע רצון מהצלחת התערוכה, עבורה השקיעה החברה מאמצים רבים שיימשכו

לכתבה »

עוד כתבות

רוצים שההצטיידות הבאה תהיה מוצלחת באמת?

קבלו את הידע החשוב ישירות למייל