שבת , דצמבר 4 2021

מרלין מונרו בשירות טכנולוגיות ה-AV על גבי שלטי הפרסום החכמים בניו יורק

חברת סניקרס וסוכנות הפרסום BBDO New York שיתפו פעולה לאחרונה עם השחקן האגדי וילם דפו במסגרת הקמפיין "אתה לא אתה כשאתה רעב" מודל 2016. הקמפיין הוותיק הציג בעבר דמות רגזנית כלשהיא אשר "חוזרת לעצמה" לאחר טעימה של חטיף סניקרס.

כעת, לרגל 90 שנה להולדתה של מרלין מונרו, משתמש קמפיין השילוט הדיגיטלי באמצעי זיהוי פנים ומחליף את פניה של מרלין מונרו, מסצינת "השמלה המתעופפת" הידועה, בפניו של השחקן וילם דפו ובתוספת אודיו, כאשר אחד מהולכי הרגל לוטשים עיניים לעבר שמלתה של מונרו. הקמפיין הוצב ברחובות ניו יורק והצליח למשוך את תשומת ליבם של העוברים ושבים ולסייע לחיזוק וביסוס המותג המצליח סניקרס באמצעות טכנולוגיות אודיו ווידאו שאי אפשר להתעלם מהן.

צפו במרלין מונרו והשמלה המתעופפת

רוצים שההצטיידות הבאה תהיה מוצלחת באמת?

קבלו את הידע החשוב ישירות למייל