חברת יגואר הציגה בנובמבר האחרון את ה-I PACE,  מכונית הקונספט החשמלית שלה. המכונית צפויה לצאת לשוק בשנת 2018 והיא מציגה יכולות מרשימות, ביניהן האצה של 0 – 100 בתוך 4 שניות, 400 כוחות סוס, וטווח נסיעה של כ-350 קילומטרים. אנחנו יודעים שלמכונית החשמלית יהיו יכולות Connected Car מתקדמות, אולם הבשורה הגדולה היא למעשה באופן בו הושקה המכונית לקהל – מציאות מדומה (VR).

מציאות מדומה חברתית מכונית חדשה ליגואר

השקה זו הייתה הפעם הראשונה בהיסטוריה בה מותג מכוניות בינ"ל השתמש בכלי  VR (מציאות מדומה) חברתי לצורך השקת רכב תוך שיתוף פעולה עם חברת הפרסום Imagination וחברת REWIND המתמחה בהפקות מציאות מדומה: 66 סלבריטאים אשר הגיעו לחדרי VR בלונדון ובלוס אנג'לס צויידו במשקפי VR מדגם HTC VIVE המחוברות לעמדות Dell זאת בכדי להיכנס אל העולם הוירטואלי בו הוצגה ההשקה. במהלך ההשקה הוירטואלית, הציגו מתכנני המכונית את הפרמטרים העיצוביים והטכנולוגיים של המכונית כאשר האורחים יכלו "לשבת" וירטואלית במכונית הקונספט מלפנים ומאחור, לצפות בה שועטת לכיוונם או מאיצה לה במהירות לאורך חוף ווניס בקליפורניה, ולשוחח עם משתתפים אחרים בהשקה כאילו ישבו לצידם באותה המכונית במציאות.

צפו בקטעים מההשקה

יאן קאלום (Ian Callum), מנהל העיצוב של יגואר: "המציאות המדומה שהצגנו היום מנציחה את מהות ההייטק של מכונית הקונספט. יש לנו מכונית קונספט אחת בלבד במציאות והיא נמצאת בלוס אנג'לס. לראשונה, טכנולוגיית המציאות המדומה מאפשרת לנו להציג את אותה המכונית ברחבי העולם, ובדרך החוויתית הטובה ביותר."

מישל רודריגז (מהיר ועצבני) מתארחת בהשקת מכונית הקונספט החשמלית החדשה של יגואר

Share.

פורטל הידע AVmaster הוקם בשנת 2015 בשת"פ עם אנשים ומחשבים במטרה לקדם את תעשיית ה-AV המקצועי בארץ, האתר הוא זירת התוכן המובילה לעולם ה-Pro AV הארגוני מסחרי בישראל, בין לקוחותינו יצרנים, אינטגרטורים, יועצים ולקוחות קצה בתחומי ה-AV ובתחומים משיקים.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG