Dell Technologies משיקה שני מסכי גיימינג חדשים.

• תומכים במחשבי גיימינג ובקונסולות המשחק החדשות ביותר

• מספקים חדות ובהירות מרבית 

• משחק חלק ללא קטיעות והבהובים

 
תמונה - Dell

Dell 32 4K UHD Gaming Monitor

Dell 32 USB-C Gaming Monitor

 

Dell Technologies משיקה שני מסכי גיימינג חדשים מסדרת G, המספקים לגיימרים איכות תצוגה מרבית, טכנולוגיות למשחק חלק ללא קטיעות, וכן אפשריות גם ליוצרי תוכן ומשחקים. ה- Dell 32 4K UHD Gaming Monitor מגיע בגודל 32 אינץ' ומספק תמונה חדה ובהירה באיכות 4K UHD. המסך מגיע עם פאנל IPS ועם חיבור HDMI 2.1 התומך ביכולות הגרפיות העדכניות במחשבי גיימינג (קצב ריענון 144 Hz VRR) ובקונסולות המשחק החדשות ביותר (120Hz VRR). 

בנוסף, המסך מציע "צבעים נאמנים למציאות" באיכות HDR בעל עומק צבעים של 1.07 מיליארד צבעים ו- DCI-P3 95. עםVESA DisplayHDR™ 600. המסך מספק משחק חלק ללא קטיעות בעזרת טכנולוגיית AMD FreeSync™ Premium Pro ומכיל גם את טכנולוגיית ComfortView Plus שמפחיתה את האור הכחול מבלי לפגוע באיכות התמונה והגרפים. המסך מאפשר מעבר ל- Creator modeהחדש, במיוחד עבור יוצרי תוכן ומפתחי משחקים, שדורשים דיוק רב בצבעים.

 
תמונה - Dell

ה- Dell 32 USB-C Gaming בגודל 31.5 אינץ' ובעל איכות תצוגה QHD. המסך מגיע עם חיבור USB-C התומך במחשבי גיימינג (קצב ריענון 165Hz VRR) ובקונסולות המשחק החדשות ביותר (120Hz VRR). כמו כן, הינו בעל זמן תגובה מהיר של 1ms.

בדומה למסך הראשון, גם המסך הזה מגיע עם פאנל IPS וטכנולוגייתAMD FreeSync™ Premium Pro technology (וגם ב- NVIDIA® G-SYNC®‎1), באיכות HDR עם DCI-P3 95, VESA DisplayHDR™ 600  וטכנולוגיית ComfortView Plus.

 

מועד שיווק בישראל באפריל. מחיר טרם נקבע.

 
תמונה - Dell
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG