על מנת להגיע לעתיד אנחנו צריכים לנסוע מעט אחורה בזמן, ל-2014, לאותה ועידה שארגנה ממשלת דובאי ובה הורכבו מספר מיצגים זמניים בהם ניתן היה לראות את החזון והשאיפות לעתיד. 

התמונות באדיבות AVI SPL

הועידה הפכה למיצגים קבועים מהם נולד מוזיאון העתיד ובו ארכיטקטורות וטכנולוגיות שלא נראו מעולם. המוזיאון נפתח בחודש פברואר 2022.

מוזיאון חי ונושם

מיזם שנועד לייצר חדשנות בד"כ 'בועט' וכזה הוא מוזיאון העתיד; משלב תצוגות מסורתיות, אולמות ענק, אטרקציות בנושאים המציגים את התפתחות האנושות, החברה, המדע והטכנולוגיה בעשורים הבאים. הרעיון הוא ליצור שער לעולם העתידי שנוצר על ידי אנשי חזון, אמנים, מהנדסים וטכנולוגיות. מייסדי המוזיאון חיפשו את השותפים המושלמים איתם יממשו את החזון ומינו את  אטלייר ברוקנר (ATELIER BRUCKNER) הנחשב מוביל בפיתוח קונספטים למוזיאונים, יחד עם חברת הייעוץ medienprojekt p2 הוחלט כי חברת BARCO תהיה ספקית טכנולוגיות התצוגות במוזיאון וחברת AVI-SPL תהיה חברת הביצוע.

 

עתידני, טכנולוגי ומלא תצוגות

מיצג בולט במוזיאון העתיד ניצב בחדר המעוצב בצורת חללית כאשר במקום חלון ממוקמים מסכי הקרנה עליהם מקרינים ארבעה עשר מקרנים תוצרת Barco אשר יוצרים תמונה מעוקלת ברוחב 21 מטרים ובגובה 4 מטרים, מדובר במסך ההקרנה האחורית הגדול ביותר בעולם המותקן בצורה זו. על כיפת החדר מקרינים שלושה מקרנים תמונה אחת ועוד שני מקרנים שהתמונה המוקרנת מהם ממופה על גבי שולחן רובוטי אינטראקטיבי. אבל לא רק העתיד נראה טוב אלא גם התקופה הנוכחית ובקומות אחרות תוכלו למצוא מיצגים מיוחדים כדוגמת יערות האמזונס המוצגים באמצעות עשרה מקרנים  וקיר מסכים עצום המורכב מ25 מסכים המציג לקהל טכנולוגיות חדשניות.

 
התמונות באדיבות AVI SPL

כאשר מדובר על פרויקטים בדובאי, ההשקעה בטכנולוגיות ובחדשנות ניכרת במיוחד, כשהיא משולבת בחזון ובתכנון כמו מקרה המוזיאון העתיד – התוצאה מרהיבה ומציגה לאן ניתן להגיע בחשיבה מחוץ לקופסה.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG