יצרנית הפתרונות המשלימים למחשוב וועידות מחדשת עם פתרון All In One מתוצרתה בשם MeetUp.

ה- MeetUp מיועד לחדרי האדל קטנים ובינוניים, כאשר ליחידה מצלמה הממוקמת במרכזה, בעלת זווית פתיחה של 120 מעלות המאפשרת לצלם את כלל משתתפי הוועידה בחדר. ל- MeetUp מערך מיקרופונים מובנה המאפשר לכלל הדוברים בחדר להישמע בוועידה באופן ברור. בנוסף לאמצעי הקלט ביחידה, קיים רמקול מובנה המעביר את השמע באופן חד וברור לכלל היושבים בחדר. ה-MeetUp  מתחבר לכל מחשב באמצעות חיבור USB סטנדרטי.

האדל מקצה לקצה – Logitech מציגה את ה-MeetUP

"בזמן שחברות עוברות לעבודה בחללים פתוחים, חללי האדל הופכים פופולאריים כיום. אולם עד כה, הפתרונות שניתנו היו למעשה גרסאות מוקטנות של מערכות לחדרים גדולים, בעלי איכות ווידאו מתחת למצופה", אמר סקוט וורטון (Scott Wharton), סגן נשיא ומנכ"ל Logitech Video Collaboration. "ה-MeetUp תוכנן עבור חדרי האדל ודרישות ה-AV הייחודיות שלהם, כשהוא מאפשר לכלל יושבי החדר להיראות ולהישמע. הוא מספק חווית קולבוריישן יוצאת דופן".

"בדו"ח 'מצב האומה' שלנו על ווידאו קונפרנס בארגונים גדולים, אנו מעריכים כי ישנם בין 30-50 חדרי האדל בעולם וכי עלות-תועלת, שירות עצמי ופשטות שימוש הם גורמי המפתח להטמעת ווידאו באותם חדרים", אמר אנדרו ו. דייויס (Andrew W. Davis), אנליסט בכיר ושותף ה-Wainhouse Research. "ה-MeetUp של Logitech עונה על כל הקריטריונים להצלחה בחדרי הוועידה האלו (האדל). זהו פתרון מבריק, פשוט ובעלות נמוכה אשר תוכנן פרטנית עבור חדרי ועידות קטנים. תעוזתה של Logitech ב-AV עבור תקשורת בזמן אמת בשילוב עיצוב הכול כלול מקל מאוד על לקוחות להרחיב את פריסת פתרונות הווידאו קונפרנס שלהם."

ה-MeetUp תוכנן לעבוד עם כל אפליקציית וועידות, לרבות Skype for Business, יישומי קולבוריישן מבית Cisco, BlueJeans, Vidyo, BroadSoft ו – Zoom.

נתונים טכניים:

  • תצורת הכול כלול: מיקרופונים, רמקול ומצלמה מובנים ביחידה אחת בעלי חיבור USB למחשב
  • מצלמה עם זווית פתיחה של 120 מעלות
  • 3 מצבי קיבוע לצילום (Preset)
  • מערך 3 מיקרופונים לכיסוי כל דובר בחדר
  • מותאם לעבודה מול Cortana, מאפשר עבודה בפקודות קוליות מול Windows 10
  • ניתן להוסיף יחידת מיקרופון חיצונית לחדרים גדולים
  • ניתן להתקין יישום על גבי טאבלט או סמארטפון לתפעול ושליטה על ה- MeetUp

ה- MeetUp צפוי להיות זמין בזמן הקרוב כאשר מחירו בישראל עדיין לא הוכרז.

צפו בהדגמה של הפתרון:

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG