מגזר החינוך הוא אחד המגזרים הצומחים בעולם ה-AV: עם מקרנים אינטראקטיבים, לוחות חכמים, מערכות לצילום מערכי שיעור, הדרכה, VOD, הולוגרמות, מסכי מגע, BYOD ועוד ועוד מביאים להתפתחויות חדשות של תוכנה וחומרה כאחד. לאחרונה, על פי מאמר בניו יורק טיימס, מסר נשיא ארה"ב באראק אובאמה על הוספת תקציב בסכום של כ-4 מיליארד דולר לחיזוק חינוך מדעי המחשב והטכנולוגיה בכיתות א' עד יב' (K12) ברחבי המדינה, זאת בשל הצורך ההולך וגובר בעובדים בעלי כישורי מחשב וטכנולוגיה בשוק העבודה שם.

לצורך הרחבת הידע יושקעו כספים במערכי הדרכה, טכנולוגיות ואמצעים שיאפשרו לתלמידים לרכוש את הכישורים החיוניים הללו, הסכום שולב בתקציב המדינה לשנת 2017 וכפוף לאישור הקונגרס האמריקני.  היוזמה המכונה "Computer Science for All" מיועדת בנוסף לקדם הכשרה של מורים על מנת להעלות את רמת החשיפה והידע בכיתות החינוך k12 ובמיוחד בקרב אוכלוסיית הנשים ובני המיעוטים. הנשיא האמריקני הודיע כי מהלך זה יביא תוך מספר שנים לשינוי מהותי בשוק העבודה האמריקאי ויספק לתלמידים את כל תכניות הלימודים והאמצעים להם הם זקוקים לטובת השתלבותם בשוק העבודה הגדוש בטכנולוגיה, של המאה העשרים ואחת. למותר לציין כי במידה ותקציב זה יאושר, יהווה צעד זה זריקת מרץ נוספת לחברות ה-AV הרבות והמצליחות במדינה אשר מספקות טכנולוגיה ויכולות לסקטור החינוכי בארה"ב ובעולם.

מה המצב כיום?
כיום,  רק רבע ממערכת החינוך ה-12 שנתית בארה"ב מציעה כיתות מתקדמות ללימוד מחשבים, עם 4,310 מתוך 37,000 תיכונים במדינה המציעים כיתות ללימוד טכנולוגי, כך על סמך פרסום של הבית הלבן לפיו החוסר בכיתות מדעי המחשב לתלמידים הוא צורך אסטרטגי.

בנוסף קרא אובאמה לחברות טכנולוגיה פרטיות לקדם יוזמות לטיפוח וקידום החינוך הטכנולוגי לעשות את כל אשר ביכולתן על מנת לתמוך בתחום חינוכי זה. חברות ענק כמו מיקרוסופט השקיעו בשנים האחרונות בעידוד לימוד מדעי המחשב וחינוך טכנולוגי במערכת החינוך ה-12 שנתית והיא צפויה להרחיב את מאמציה בקמפיין ייעודי ברחבי 50 מדינות בארה"ב.

Share.

פורטל הידע AVmaster הוקם בשנת 2015 בשת"פ עם אנשים ומחשבים במטרה לקדם את תעשיית ה-AV המקצועי בארץ, האתר הוא זירת התוכן המובילה לעולם ה-Pro AV הארגוני מסחרי בישראל, בין לקוחותינו יצרנים, אינטגרטורים, יועצים ולקוחות קצה בתחומי ה-AV ובתחומים משיקים.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG