קיר הוידאו האקוסטי של פוליקוםכמה פעמים מצאתם את עצמכם מדברים בטלפון עם אדם שיושב במרחב פתוח (Open Space) ונאלצתם לספוג את קולות העובדים האחרים שמסביבו? זוהי תופעה נפוצה אשר כולנו חווים איתה אם כאשר אנו עורכים שיחת טלפון עם מוקד טלפוני ושומעים את קולות הנציגים האחרים, אם כאשר אנחנו משתמשים בחדר ישיבות או האדל רום הנמצא במרחב פתוח  או בזמן שיחת וידאו קונפרנס עם לקוח הנמצא בבית קפה או סביבה הומה אחרת. טכנולוגיה חדשה מבית פוליקום יודעת לבטל  את רעשי הרקע הקיימים בסביבת העבודה הפתוחה ואשר מפריעים לשיחת הטלפון.

פוליקום השיקה את ה- Polycom Acoustic Fence TM  (קיר האודיו האקוסטי) אשר זמין בכלל עמדות הוידאו של החברה מסדרת ה- Group Series, בתוכנת המחשב RealPresence DeskTop ובכלל טלפוני ה-VVX.

בפוליקום אומרים כי הכל התחיל שלקוח פנה אל החברה והתלונן על התופעה הבאה: "בצידו המערבי של הבניין בו משרדינו ממוקמים התחלף השוכר והוא הולך לבצע שיפוץ במשך שבועיים, הבעיה היא שחדר הישיבות שלנו גובל בקיר משותף ורעש השיפוץ יהפוך את הפגישות בחדר הישיבות לבלתי נסבלות בזמן פגישות הוידאו".

המהנדסים של החברה החלו לעבוד על פתרון המשלב בין אלגוריתם שפיתחה החברה ומיקרופוני שטח המציגים קונספט ייחודי שבו ניתן לבטל כל קול שהוא מנקודה מסויימת, ההצלחה הייתה מיידית והטכנולוגיה הוכנסה גם לכלל מוצרי הטלפוניה של החברה.

צפו במספר הדגמות של הפיתרון

 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG