שלטים בטכנולוגיית OLED שאפשר לראות דרכם (תמונה: Leyard and Planar)

 

חברת לייארד ופלאנר (Leyard and Planar) הכריזה על הדור השני של השלטים הדיגיטליים השקופים Planar LookThru. לפי החברה שלטים אלו משתמשים בטכנולוגיית OLED מעודכנת כדי לספק תצוגה עם פליטת אור עצמאית כך שהם ניתנים להתקנה ללא צורך בתאורה אחורית או במארז. השלטים החדשים, כמו בדור הקודם, מציעים תבנית זכוכית נקייה ללא מסגרת כך שהלקוחות יכולים להציג תכנים דיגיטליים, תמונות וגם טקסטים, מעל אובייקטים שונים כדי ליצור תצוגות שובות עין.

LookThru היא תצוגה בגודל של 55 אינץ' שניתנת להתקנה לבד או בקבוצה, ולפי החברה היא מתאימה למגוון רחב במיוחד של יישומים המשרתים ורטיקלים רבים מקמעונאות, דרך תצוגות תאגידיות, ארונות לתצוגת פרסים, דוכנים בתערוכות וכמובן, תצוגות במוזאונים. הם תומכים ב-120% מתקן NTSC, מספקים זוויות צפייה חדות במיוחד ברזולוציית FHD,והם מצוידים בכניסות HDMI ו-DisplayPort שיכולות לקבל תכנים באיכות 4K בקצב רענון של 60 הרץ, עם תמיכה ב-HDCP 2.2. כן מצוידים השלטים השקופים הללו בכניסות רשת מקומית ו-RS-232 לחיבור לרשתות בקרה ושליטה.

"הדרישה של הלקוחות לתצוגת הדור הבא של Planar LookThru היא באמת חסרת תקדים. אנחנו שמחים מאוד להכריז על המוצר החדש הזה שמביא לחיים מגוון רחב של עיצובים מדהימים בהתאם לחזון של הלקוחות שלנו עבור הארגונים שלהם", אמר סטיב סמינריו, סגן נשיא לשיווק מוצרים בחברה.

לייארד ופלאנר מתכוונת להציג את השלטים החדשים בתערוכת InfoComm 2019.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG