"הכפלנו את כמות האנשים שלנו בתחום האינטגרציה וכמובן את היכולת של IVS-TEC לספק פתרונות רחבים יותר על ידי גיוס יצרניות מובילות נוספות". יניב לוי, מנכ"ל משותף ב IVS-TEC, נחת מברצלונה אופטימי ועם משימה להביא את כל הטוב הזה לישראל.

יניב לוי. תמונה IVS

"אחד הדברים הברורים ביותר איתם חזרתי מהתערוכה האחרונה הוא שהמיקוד של Canon, מלפני כמעט שנתיים ועד היום, בעולמות המולטימדיה וה Pro-AV שילש את עצמו. זה גם בא לידי ביטוי בביתן עצמו שהיה גדול וכלל שתי קומות בניגוד לביתן שהיה רק לפני עשרה חודשים בתערוכה הקודמת. השנה ביקרו בביתן של Canon מספר מבקרים חסר תקדים".

Canon בפוקוס 

"בשלוש השנים האחרונות Canon הוציאה סדרת דגמים חדשים של מצלמות מסוג PTZ , ה-CR-N 300 וה- CR-N 500 ולאחרונה הושקה גם ה CR-N 700. מדובר במצלמות מאוד איכותיות שרבים טעו לחשוב שהן מיועדות לשוק הברודקאסט אולם Canon הבינה שלברודקאסט, מולטימדיה ול-Pro-AV יש מכנה משותף רחב מאוד ביישום והטמעה של ציוד צילום, וזו בדיוק התפישה של IVS.

"האופן שבו Canon מסתכלת על מפת המימושים הביאה אותה להשיק מצלמת PTZ בעלת יכולת עקיבה אוטומטית המשלבת יכולות AI. יכולות שתאפשרנה להשיג הרצאות איכותיות ויעילות יותר בתחום החינוך במחיר הוגן ואיכות ללא פשרות". 

שיתופי פעולה עם יצרניות מובילות 

"אחד משיתופי הפעולה המאוד מעניינים הוא עם היצרנית סנהייזר לחדרי ישיבות. מיקרופון תלוי מתוצרתה שיודע לקבל 'אינפוטים' מכיוונים שונים בחדר הישיבות, שולח פקודה למצלמה שזזה בהתאם למיקום הדובר. 

"Canon התאימה את עצמה לעולמות המולטימדיה בצורה מושלמת והיא מביאה יתרונות שונים כמו תמיכה, הן ב NDI והן בפרוטוקול SRT שיודע להעביר וידאו על גבי תשתית האינטרנט באיכות ובמהירות גבוהות מאוד. מה שמעניין, שבניגוד לחשש- מחירי המוצרים תחרותיים ביחס לשחקניות השונות כאשר בוחנים את היכולות והערך. אנחנו ב IVS מוצאים יתרונות רבים לשילוב מצלמות של Canon בתחום המולטימדיה ו Pro-AV והשנה ניתן פוש מאוד גדול בכיוונים האלה". 

 
CANON CR-N700

משבר של אחרות הוא הזדמנות של אחת 

"מערכת היחסים של IVS עם AURORA התחילה בתקופה חשובה אסטרטגית CV היה מחסור עולמי של רכיבים אלקטרוניים. מדובר בחברה בעלת שם מעולה עם מוניטין של אמינות ויכולות פרישה טכנולוגית Vכוללת מטריצות המשלבות שליטה בעיקר בעולמות המולטימדיה וה- Pro-AV, מערכות אודיו ובקרים. 

"עם תחילת השיווק של מוצרי AURORA בישראל קיבלנו הזמנות שסופקו מיידית. זה היה יתרון משמעותי עבורנו במשימת יצירת install-base של מוצרי חברה אמריקאית בעלת שם מצוין, המספקת מוצרים איכותיים עם שאיפות גדולות להיות בין השתיים שלוש המובילות בעולם.

"המטרה שלנו היא למצב את מוצרי AURORA בצמרת היצרניות המספקות מערכות ברמה הגבוהה ביותר בתחום הבקרה, הניתוב והמטריצות בשוק המולטימדיה בארץ. כבר בזמן הקרוב אנחנו מתכננים הדרכת משתמשים במגוון המוצרים. 

 
RXT-10D - AURORA

IVS לסקטור הצבא והבטחון 

"אחת היצרניות המעניינות בתערוכה, אותה IVS מפיצה בישראל היא HAIVISION הקנדית שבבסיסה מייצרת פתרונות דחיסה בעיקר לתחום הרפואה והצבא. מדובר במוצרים שהיו מותקנים על מל"טים ורחפנים, או שידור ניתוחים באיכות גבוהה ועיכוב/השהייה (latency) נמוכה.

"לפני כשבע שנים פיתחה HAIVISION פרוטוקול דחיסה בשם SRT שהוא פרוטוקול מקודד עתיר יכולות הכוללות סייבר. הפרוטוקול שהצליח מאוד אפשר ל-HAIVISION לרכוש חברות נוספות והרכישה של CineMassive אפשרה את הכניסה לתחום המולטימדיה. CineMassive מייצרת מערכות MCS (קיצור של Mission-Critical systems) שליטה למוניטורים כולל KVM over IP עבור ניהול חדרי מצב.

"קהלי המטרה של היצרנית הם גופים או ארגונים המפעילים משל"טים, חמלים וחדרי בקרה שונים, בעיקר פלטפורמות צבאיות, והייחודיות שלה היא התוכנה פורצת הדרך מתוצרתה המסוגלת לנהל את מקורות הוידאו בכל צורה ובכל דרך תוך קבלה בין אם ב IP או SDI או לויין והפצתם המיידית לכל מסך אפשרי במהירות ואיכות גבוהות במיוחד". 

 
אתר haivision

"אנחנו בהתפתחות תמידית ויש סיפור מאחורי ההתפתחות הזו. IVS השקיעה מאמצים רבים במשך תקופה ארוכה וכבר נכנסה למסלול בתחומי המולטימדיה והPro-AV. רוב המיקוד שלנו היה בתחום החינוך כאשר עוד ב 2017 פיתחנו מערכות למידה מרחוק, מערכות PTZ, הקלטה, הפצה והתממשקות לסטודנטים. ואז הגיעה ההתפוצצות בעקבות הקורונה ב 2020.  

יניב לוי. תמונה - IVS

"היינו ערוכים מקצה לקצה ואולי החברה היחידה שיכולה לתת מענה לכל אתגר בעולם הוידאו, גם מבחינת מלאים אבל גם בצורת ההבנה המהירה שלנו את תחום הוידאו. השילוב הזה הפך להיות מאוד מבוקש וזה בא לידי ביטוי באופן מיידי; לקוחות רבים רצו את הידע שיש ב IVS וזו בהחלט היתה פריצת דרך.

"הכפלנו את כמות האנשים שלנו בתחום האינטגרציה וכמובן את היכולת של IVS-TEC לספק פתרונות רחבים יותר על ידי גיוס יצרניות מובילות נוספות. במקביל, גם היצרניות איתן יש לנו מערכות יחסים ארוכות זמן החלו לפתח קווי מוצרים משלימים אשר מאפשרים לנו לתת מענה רחב יותר באופן משמעותי בישראל".

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG