"כשאני מסתכל כמעט שנתיים אחורה, בכל מהלך, בכל כיוון ובכל חזית, עשינו התקדמות פשוט אדירה". גלעד עירון, מנכ"ל חברת קרמר מסכם שנה שניה ותערוכת ISE מוצלחת במיוחד

חידושים, הכרזות, שיתופי פעולה וערך חדש ללקוחות

'פירה ברצלונה' מכירה את חברת קרמר רק במתכונתה החדשה והעדכנית היות שעד לפני שנתיים תערוכת ה ISE התקיימה בהולנד, ונראה שההשתתפות השנה הביאה לידי ביטוי את  החזון החדש של החברה. הקהל ממלא את הביתן ומסתקרן מהמוצרים, הפתרונות, האנשים, השינויים והתפיסות שהוטמעו בקרמר. עירון, שמביא אנרגיה חדשה לתעשייה, מספר על השינוי אותו הוא מוביל. 

"בנינו Go To Market חדש, שנה וחצי של השקעה בטכנולוגיה, שבעה 'דומיינים' חדשים שבהם אנחנו מציגים משהו חדש. כשאני מסתכל כמעט שנתיים אחורה, בכל מהלך, בכל כיוון ובכל חזית, עשינו התקדמות פשוט אדירה".

אחת הדמויות המוכרות בקרב דוברי העברית ומי שמנהל את הפעילות של קרמר בישראל הוא עציון שמעוני, שהינו שותף פעיל לטרנספורמציה האסטרטגית של החברה בשנתיים האחרונות. לדבריו, קרמר ממשיכה לשים את הלקוח הסופי במרכז והיא עושה זאת יחד עם השותפים העסקיים שלה: "עדכנו את אסטרטגיית השירות בכל העולם ואנחנו מציעים Professional services לשותפים העסקיים שלנו במטרה לעמוד מאחוריהם ולעזור להם להצליח בפרויקטים. אנחנו שמים את זה כאחד האתגרים החשובים שלנו בשנה הקרובה". 

 
גלעד עירון ועציון שמעוני בביתן קרמר ISE23. תמונה - אורי מירון אולפני 42K

אנחנו כאן להישאר

על השאלה מהן התכניות של קרמר החדשה לעתיד הרחוק יותר משיב עירון: "אני יכול להבטיח לכם ש- 42 שנות קיום של קרמר יהפכו ל 45 וה- 45 יהפכו ל- 50. We are here to stay in a BIG BIG way". 

הוא מתייחס לשינויים שהתרחשו בעולם בעקבות המגפה וההשפעה שלהם על התעשייה ומוסיף כי המטרה של קרמר היא להוביל את השינויים הנדרשים. על המשרד הישראלי אשר נהנה מקרבה ייחודית ל HQ אמר: "החיבור שלנו לישראל כמקור הטכנולוגיה והמקום שבו אנחנו לומדים מה נכון לשוק ומה נכון ללקוחות שלנו הוא באמת יוצא דופן". 

על החיבור הטקטוני שמתחולל בין ה IT ל AV: "אם פעם היו אלו שני סגמנטים נפרדים, אנשים שונים, טכנולוגיות שונות – היום זה מתחיל להתחבר עוד ועוד, ואנחנו בקרמר בונים את הארגון שלנו כך שידע גם לתת את התמיכה ובעיקר לפתח מוצרים שיהיו נכונים לעולמות ה- IT". 

 
ספי אהרון עם פרס החדשנות בחינוך. תמונה - אורי מירון אולפני 42K
אחד הצבעוניים בתערוכה - ביתן קרמר. תמונה - אורי מירון אולפני 42K

שמעוני: "אפשר לראות שינוי משמעותי בחברה כולה; בכל צורת הניהול וברוח החדשה שהחברה מביאה איתה". לדבריו, להשגת היעדים ב- 2023 יתמקד הצוות המקומי בשימוש במשאבים של החברה כגון זמינות מלאים והגדלת צוותי הפיתוח והמכירות בישראל.

עירון מסכם בסיפוק: "2022 הסתיימה כמו במבצע סבתא – מתחילים הכי מהר ואז מגבירים". הוא מזכיר את אחד המוצרים עליהם זכתה קרמר בפרס על חדשנות- ה- quicklaunch לתחום החינוך בו לקרמר יש מנעד עצום של פתרונות ומוצרים. אותה חדשנות "מגלמת בתוכה חלק גדול מהאסטרטגיה של קרמר, שבנויה סביב הבנה אינטימית, עמוקה ומדויקת של צרכי הלקוח, ועל בסיס זה פיתוח הפתרון הנכון". 

תמונה ראשית – אורי מירון אולפני 42K

 

הוידאו המלא

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG