וול-סמארט מחזיקה נוכחות דומיננטית מאוד בארצות הברית עם מגוון פתרונות מותאמים לקהל האמריקאי. במטרה לספק מענה מקצועי ובעל ערך דומה עבור מדינות אירופה, נדרשה הנהלת החברה לפצח ולפתח פתרונות שיתאימו לאופי הבניה האירופי. הפטנט בדרך. 

חנוך וייס מוול-סמארט ונציג CE Pro. צילום- Katye (McGregor) Bennet
לא משנה ממה עשוי הקיר שלכם- הוא יכול להיות חכם. תמונה - וול-סמארט

תחילת חודש פברואר היה מאתגר מאוד עבור היצרנית הישראלית שהציגה בשתי תערוכות במקביל; ה IBS בווגאס וכמובן התערוכה המובילה באירופה- ה ISE. גליה בן-דור, מנכ"לית משותפת בוול-סמארט משתפת: "אחרי שבועות מאתגרים במיוחד, חזרנו לשגרה המקומית עם סיפוק רב מזכייה בשני פרסים בתערוכת ה ISE. מדובר בשני פרסים מגופים שונים ומוכרים עבור אותו פתרון שלנו, מה שמחזק מאוד את הרלוונטיות ליוזמה שלנו ולמאמץ הרב שהתלווה אליה". 

"הפרס הראשון התקבל מ CEpro. מדובר בפרס שנקרא TNT שזה -Top New Technology, והפרס השני הוא Best Of Show של Residential Systems. שניהם על ה Frameless Flash Mount שהוא פתרון חדש שתוכנן ויוצר לשוק האירופאי המתאפיין בהתקנות בקירות בטון כאשר באנגליה יש גם את נושא ה'בריקים'". 

אמריקה בגבס (!)

"וול-סמארט מוכרת מאוד בארצות הברית שבה החומר העיקרי עליו מותקנים המוצרים שלנו הוא קירות גבס. אירופה שונה הן מבחינת החומר והן מבחינת הגמישות וגיל המבנים השונים. החלטנו להתמודד עם האתגר ולפתח מוצרים שיתאימו לתעשיה ולשוק באירופה".  

חדש וחדשני

"הפיצוח היה שבמקום לספק 'מאונט' בעל מגרעת מובנית, הלקוח מקבל תותב שמדמה את המוצר וכך יוצר את ההתאמה בתוך הבטון למסך בין אם זה אייפד או כל מכשיר אחר של Control4 Lutron או Savant. אני מאמינה שהפרסים יסייעו לוול-סמארט בתהליך החדירה לשוק האירופי". 

 
 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG