Qualcomm ו-Google הכריזו כי יחברו יחד על מנת לאפשר פיתוח של יחידות Daydream פרטניות עבור מציאות מדומה (Virtual Reality) ליישום באמצעות סמארטפונים. היחידות תולבשנה על ראש המשתמש כאשר פיתוחן יתבסס על פלטפורמת ה-VR  – Snapdragon 835 אשר תאפשר תמיכה במעקב אחר תנועות ראש.

משקפי המציאות המדומה של גוגל1

"אנו מתרגשים לעבוד שוב עם Google ולהציע חווית Snapdragon באיכות גבוהה למכשירים ניידים בפלטפורמת Daydream", כך אמר קית' קרסין (Keith Kressin), סגן מנהל בכיר, מנהל מוצר ב-Qualcomm Technologies Inc. הוא הוסיף: "שתי החברות חולקות את אותו חזון: לאפשר לכולם ליהנות מחוויית VR עשירה ומקיפה על גבי סמארטפונים או מסכי VR ייעודיים אישיים, זאת מבלי לחייב את המשתמש להיות מחובר לכבל כלשהו או לשימוש בחדרים ייעודיים לטובת החוויה".

משקפי המציאות המדומה של גוגל1

 

הכרזה זו מצטרפת להכרזה קודמת מסתיו 2016, אשר בישרה כי מעבדי Snapdragon 820 ו-821 יתמכו במכשירים תומכי Daydream. פירות המאמץ הרב שנתי עם Google מאפשרים כעת ללקוחות בחירה בין יחידות ה-Daydream השונות, החל מסמארטפונים ועד ליחידות VR עצמאיות.

"פיתוח יחידת ה-Daydream העצמאית בשיתוף עם Qualcomm יאפשר ליצרנים להקים קטגוריית מכשירי VR חדשה", כך אמר קליי בוור (Clay Bavor), סגן נשיא VR ב-Google. "יחידות הראש הללו (יחידות VR, הערת מחבר) מכילות את כל הנדרש עבור חוויית VR כאשר הרכיבים נמצאים ביחידה עצמה לטובת חוויה פשוטה לתפעול. בנוסף ייעשה שימוש ב-WorldSense לטובת מעקב מיקום ללא צורך במיכון חיצוני. יחידות אלו תגענה לחנויות מאוחר יותר השנה".

יחידות ה-daydream העצמאיות כוללות מפרטים מותאמים לטובת מעקב מצלמות וחיישנים אחרים על מנת לנצל את טכנולוגיית המעקב מסוג Tango אשר משמשת את Google ביחידות הראש שלה. יחידות ראש אלו צפויות אף הן להגיע לחנויות מאוחר יותר השנה.

Share.

פורטל הידע AVmaster הוקם בשנת 2015 בשת"פ עם אנשים ומחשבים במטרה לקדם את תעשיית ה-AV המקצועי בארץ, האתר הוא זירת התוכן המובילה לעולם ה-Pro AV הארגוני מסחרי בישראל, בין לקוחותינו יצרנים, אינטגרטורים, יועצים ולקוחות קצה בתחומי ה-AV ובתחומים משיקים.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG