חברת ברונזה מולטימדיה מפיצה שנים עשר מותגים בינלאומיים מהמשרדים החדשים בפארק התעשיה בראש העין, תשעה מהם הציגו ב ISE השנה. כשמדובר בחברה שמפיצה מספר מותגים, האתגרים והביקור שונים בתכלית מנציגות של מותג אחד. אביעד פינקלשטיין, מנכ"ל החברה, מסכם את המירוץ 'בעד' שלושה וחצי ימים עמוסים. 

מוכנה לכל תרחיש 

חברת Lightware אותה מפיצה ברונזה מולטימדיה, התמקדה בממשק המטריצות all in one לחדרי הישיבות אשר יודעות לתת מענה לכמעט כל יצרנית מוכרת בישראל; לוג'יטק, סיסקו, Aver, פולי ועוד. החזון של היצרנית לדברי פינקלשטיין הוא להקל על החיים של המשתמשים ויחידות ה IT ולתת מענה מושלם לכל חדר ישיבות אשר כולל בתוכו כמובן אוטומציה, יכולות BYOD ומחברים מעודכנים מסוג USB type C. 

 

כשאיכות ועיצוב בתחרות 

יצרנית האודיו K-array המשיכה לחדש עם עיצובים של פתרונות האודיו היפהפיים שלה שמצליחים להפתיע כל אחת ואחד כשהם בפעולה. היצרנית השיקה מותג ביניים בשם KGear, במטרה להגיע לקהלים חדשים ולהנגיש את היכולות והאיכויות למימושים נוספים. לדברי פינקלשטיין "איכות המוצרים כמעט זהה והעיצוב מעט שונה אולם החוויה וחישוב העלות תועלת מנצחים". 

 

 אסור לספר הכל אבל… 

יצרנית ה Pro-AV המוכרת Matrox, הציגה פיתוחים שונים ל KVM over IP מתוצרתה המבוססים על 264H סטנדרטי לחלוטין אשר מאפשר multi viewing, סטרימינג להקלטה ותכונות נוספות שמאפשרות ליצרנית להוביל בשוק הישראלי. פינקלשטיין מוסיף שפתרונות Matrox יציבים ומוערכים בישראל בה יש לה נוכחות משמעותית גם בפרויקטים מבצעיים. 

"היתה תערוכה מדהימה בה הצלחנו לפגוש המון קולגות ולקוחות מהשוק הישראלי להם יכולנו להציג את העוצמה של ברונזה מולטימדיה, כמו-כן היתה לנו אפשרות להדק את הקשר עם נציגי היצרניות אותן אנחנו משווקים ולהעמיק את החיבור האישי עסקי". 

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG