Close Menu
AVmaster מגזין המולטימדיה
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube LinkedIn
    • הרשמה לדיוור
    • אודות
    • צור קשר
    • מדיניות פרטיות
    • הצהרת נגישות
    • תקנון האתר
    יום שישי, דצמבר 5
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube LinkedIn
    AVmaster מגזין המולטימדיהAVmaster מגזין המולטימדיה
    • דף הבית
    • יודעים יותר
    • חדשות
    • עתיד העבודה
    • ProAv
    • AVerticals
    • דיגיטל
    • IT
    • תצוגה
    • אירועים
    • פתרונות
    • סיפורי לקוח
    AVmaster מגזין המולטימדיה
    > בית כיצד כלי AV למדידת קהל יכולים לתרום לעסק ולארגון שלך?
    פריים

    כיצד כלי AV למדידת קהל יכולים לתרום לעסק ולארגון שלך?

    מערכת AVMASTERBy מערכת AVMASTER23 במרץ 2016Updated:9 בנובמבר 2016אין תגובות2 Mins Read
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

    סמסונג כלים לזיהוי פניםבשנים האחרונות אנו שומעים יותר ויותר על עסקים המעוניינים בכלים המאפשרים ניטור ומדידת קהל (Audience Measurement), אלו כלים אשר מאפשרים למגוון הולך ומתרחב של עסקים לקבל אינדיקציות שונות על הלקוחות המבקרים בחנויות, לקוחות הצופים בפתרונות השילוט החכם / האינטראקטיבי של הארגונים, ניתוח קול, תמונה ועוד, ואלו בתורם מאפשרים לעסקים לטייב את אמצעי המדיה שלהם ולהתאים את המוצרים לקהל היעד בצורה מדוייקת יותר.

    חברת סמסונג הינה אחת החברות המובילות בפיתוח וקידום כלים אלו בשוק עם פתרונות מתקדמים למדידת קהל, המספקים ללקוחותיהם מידע עדכני בנוגע להרגלי הצריכה של לקוחות, אינדיקציה בנוגע למין / גיל  וזמן הצפייה שלהם בפרסום ברחבי העסק או האירגון. הכלים הללו יודעים לבצע ניתוח ויישום של התובנות תוך הקפדה ושמירה על פרטיותם של הלקוחות.

    לדברי סמסונג, פתרון Audience Measurement Solution של החברה מבצע זיהוי וניתוח נתוני קהל לקוחות בצורה אנונימית (מבלי לשמור תמונה של האדם) וללא חשש מפריצות למערכת, המערכת אינה משתמשת בתמונות אנשים כלל, אלא עושה שימוש באלגוריתם מיוחד המפיק ID פנימי נפרד לכל צופה, המאפשר לנתח מאפייני קהלים ללא שימוש ושמירת זהותו האמיתית של האדם.

    איך זה עובד?
    הפתרון מופעל באמצעות שילוב מסכים מקצועיים של סמסונג עם הנגן המובנה של מערכת Samsung Smart Signage, יחד עם מצלמה לזיהוי פנים ותוכנת השילוט הדיגיטאלי Magic Info.

    לדברי החברה, המערכת אוספת באופן אוטומטי את נתוני זיהוי הלקוח, ברמת דיוק יוצאת דופן של כ-90%, ומספקת נתונים סטטיסטיים המבוססים על תאריך מדויק (שעה, יום, שבוע או חודש), גיל, מין, מספר הצופים וסוג התוכן המוצג ומאפשרת באמצעות נתונים אלה, הפקה של גרפים או תרשימים אינטואיטיבים מתאימים.

    בין הפרמטרים שהמערכת יודעת לאסוף בארגון או בחנות: משך הזמן בו צפו במודעה, מספר הצופים, פילוח על פי 3 קבוצות גיל, מין ועוד כאשר ניטור הנתונים בזמן אמת מאפשר שינוי דינאמי של התוכן לפי זיהוי הצופה: ילדים יצפו בתוכן מותאם לילדים, נשים בתוכן המותאם לנשים וכו'. זוהי פונקציה חשובה ושימושית מאד של המערכת אשר מאפשרת לשפר ולמקד את המסרים והמידע לקהלי היעד.

    צפו בסרטון הדגמה של הפתרון בזמן אמת

    כלים למדידת קהל סמסונג שילוט אינטרקטיבי שילוט חכם
    Follow on Facebook Follow on Instagram Follow on YouTube Follow on LinkedIn
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Previous Articleחברת פלאנאר הציגה ב-DSE 2016 מגוון ממוצריה המתקדמים לשוק השילוט החכם
    Next Article אפסון ממציאה את חדר הישיבות מחדש עם פתרון התצוגה האינטראקטיבי BrightLink Pro
    Avatar photo
    מערכת AVMASTER

    מאמרים אחרונים

    האם ה- VXT של סמסונג הוא All-In-One שיחולל מהפיכה בתחום השילוט הדיגיטלי? 

    קרא עוד

    סמסונג הופכת את אתר הנופש היוקרתי "אטלנטיס דה רויאל" שבדובאי לתצוגת תכלית עבור טכנולוגית השילוט הדיגיטלי המתקדמת ביותר שלה

    קרא עוד

    עכשיו גם דיגיטלית והרבה יותר חכמה- מספנות סמסונג ודאסו סיסטמם משנות את שיטות בניית האוניות

    קרא עוד

    מגדירים את הסטנדרט לתחום ה-LED ב-ISE

    קרא עוד

    האירוע הלימודי המרכזי של קהילת מקצועני SAP בישראל

    קרא עוד

    בלוג'ינס מציגה את "בלוג'ינס סטודיו"

    קרא עוד

    כיצד שיפרה Crestron את התשתיות החכמות בבניין הדגל של "קורנינג פתרונות אופטיים"

    קרא עוד

    מטריקס תייצג את פתרונות Rockwell Automation בישראל

    קרא עוד

    LG ו IBM מקדמות יחד יישומי מחשוב קוואנטי

    קרא עוד

    הישג לזום בזירת האבטחה: הראשונה עם תקן Common Criteria

    קרא עוד

    מחפשים עבודה? מאה משרות חדשות במגזר הציבורי במטריקס

    קרא עוד

    צריכים חלקים מוכנים להתקדם בתהליך? אין בעיה

    קרא עוד

    ISE2022 ניפגש או לא? דבר אחד בטוח – חייבים

    קרא עוד

    גלריה חכמה לניהול פגישות היברידיות שוויוניות

    קרא עוד

    פייברנט פותחת את 2022 עם סמנכ"ל מכירות גלובאלי מבטיח

    קרא עוד

    המשקפיים החדשים של Epson מושקים בישראל

    קרא עוד

    הסטרימינג של DELL ישירות מה CES

    קרא עוד

    בקרוב בחופי הרצליה? ההסמכה החדשה של Crestron

    קרא עוד
    Leave A Reply Cancel Reply

    Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

    שמרו על קשר

    Facebook-f Youtube Linkedin-in Instagram

    AVMASTER

    • הצהרת נגישות
    • צרו קשר
    • אודות
    • מדיניות פרטיות

     

    © 2023 מגזין המולטימדיה
    AV Master

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.