סמסונג כלים לזיהוי פניםבשנים האחרונות אנו שומעים יותר ויותר על עסקים המעוניינים בכלים המאפשרים ניטור ומדידת קהל (Audience Measurement), אלו כלים אשר מאפשרים למגוון הולך ומתרחב של עסקים לקבל אינדיקציות שונות על הלקוחות המבקרים בחנויות, לקוחות הצופים בפתרונות השילוט החכם / האינטראקטיבי של הארגונים, ניתוח קול, תמונה ועוד, ואלו בתורם מאפשרים לעסקים לטייב את אמצעי המדיה שלהם ולהתאים את המוצרים לקהל היעד בצורה מדוייקת יותר.

חברת סמסונג הינה אחת החברות המובילות בפיתוח וקידום כלים אלו בשוק עם פתרונות מתקדמים למדידת קהל, המספקים ללקוחותיהם מידע עדכני בנוגע להרגלי הצריכה של לקוחות, אינדיקציה בנוגע למין / גיל  וזמן הצפייה שלהם בפרסום ברחבי העסק או האירגון. הכלים הללו יודעים לבצע ניתוח ויישום של התובנות תוך הקפדה ושמירה על פרטיותם של הלקוחות.

לדברי סמסונג, פתרון Audience Measurement Solution של החברה מבצע זיהוי וניתוח נתוני קהל לקוחות בצורה אנונימית (מבלי לשמור תמונה של האדם) וללא חשש מפריצות למערכת, המערכת אינה משתמשת בתמונות אנשים כלל, אלא עושה שימוש באלגוריתם מיוחד המפיק ID פנימי נפרד לכל צופה, המאפשר לנתח מאפייני קהלים ללא שימוש ושמירת זהותו האמיתית של האדם.

איך זה עובד?
הפתרון מופעל באמצעות שילוב מסכים מקצועיים של סמסונג עם הנגן המובנה של מערכת Samsung Smart Signage, יחד עם מצלמה לזיהוי פנים ותוכנת השילוט הדיגיטאלי Magic Info.

לדברי החברה, המערכת אוספת באופן אוטומטי את נתוני זיהוי הלקוח, ברמת דיוק יוצאת דופן של כ-90%, ומספקת נתונים סטטיסטיים המבוססים על תאריך מדויק (שעה, יום, שבוע או חודש), גיל, מין, מספר הצופים וסוג התוכן המוצג ומאפשרת באמצעות נתונים אלה, הפקה של גרפים או תרשימים אינטואיטיבים מתאימים.

בין הפרמטרים שהמערכת יודעת לאסוף בארגון או בחנות: משך הזמן בו צפו במודעה, מספר הצופים, פילוח על פי 3 קבוצות גיל, מין ועוד כאשר ניטור הנתונים בזמן אמת מאפשר שינוי דינאמי של התוכן לפי זיהוי הצופה: ילדים יצפו בתוכן מותאם לילדים, נשים בתוכן המותאם לנשים וכו'. זוהי פונקציה חשובה ושימושית מאד של המערכת אשר מאפשרת לשפר ולמקד את המסרים והמידע לקהלי היעד.

צפו בסרטון הדגמה של הפתרון בזמן אמת

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG