1430wiאפסון מקרן משולב אינטראקטיביחברת אפסון ממציאה מחדש את חדר הישיבות עם BrightLink Pro, הפתרון האינטראקטיבי המשולב לחדרי הישיבות: כעת שיתופיות היא לא רק מילה יפה אלא מציאות מובנית בפתרון טכנולוגי אשר יודע להעלות את רף הביצועים של חדרי הישיבות, לשפר את הפרודוקטיביות, לאפשר קולבוריישן מרוחק, לשתף תוכן מהתקנים שונים, שיחות וידאו ועוד. המערכת האינטראקטיבית לחדרי הישיבות 1430Wi משלבת בתכונותיה את תפקידיהם של מקרנים בעלי טווח הקרנה קצר במיוחד, לוחות וירטואליים ולוחות תצוגה (Flipchart) במוצר אחד ורב-תכליתי אליו ניתן לחבר מגוון רחב של מקורות, לרבות מחשבים, התקנים ניידים, רשתות משרד אלחוטיות והתקני זיכרון ניידים USB.

המקרן הינו בעל רמת בהירות גבוהה של 3,300 לומן ורזולוציית WXGA כאשר מרחק ההקרנה האולטרה קצר שלו מאפשר לו הצגת תמונות גדולות ממרחק קצר מאוד עם צלילים ובוהק מופחתים. טכנולוגיית 3LCD של Epson מבטיחה לצופים תמונות באיכות גבוהה, צבעים מלאי חיים ותמונות בהירות גם באור יום.

1430Wi מקרן אינטראקטיבי אפסון

המסכים מגיעים בגדלים של עד 100 אינץ והם מאפשרים שיחות וידיאו ומצגות ממגוון מקורות, הניתנות להצגה במסך מפוצל. אל היכולות האינטראקטיביות הנהדרות התווספו אפשרויות חדשות המאפשרות למקסם את מעורבות הקהל עם יכולות להוסיף הערות בזמן אמת ממיקומים מרובים או לאפשר למשתתפים לעבוד בו-זמנית באמצעות שני העטים האינטראקטיביים וכן להציג בלוח הוירטואלי תוכן מסוגים רבים המגיע ממכשירים חכמים ברחבי הארגון. אבל…למה לקרוא כשאפשר לחוות? צפו בהדגמה של פתרון EB-1430Wi המשולב של אפסון

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG