באחד הביתנים החווייתיים ב-ISE 2022 פגשנו בין היתר את המלכה אליזבת', 'דה רוק' ויהודה גולדברג בגודל טבעי, חלקם בשר ודם, אחרים מקרטון במטרה להמחיש תכונה ייחודית של המותג NEAT, המופץ על ידי טאץ' קונפרנס בישראל. אבל היה שם הרבה יותר, כל הפרטים בפנים. 

חוויה אחידה עם הרבה תשוקה לתחום

גולדברג סוחף אותנו בהתלהבות שלו בביתן NEAT לצד משלחות מבקרים שמגיעות להתרשם וגם להצטלם עם הדמות האהובה עליהם. הוא מתחיל מתפישות NEAT לתחום הוידאו שמדברות על 'מה שאתה רואה הוא מה שאתה שומע ותקבל בכל שיחה', לצד היכולת והפשטות להתחבר לכל שיחה מכל מכשיר של NEAT באותו אופן. הוא מציג בפנינו את הפתרונות השונים מבית NEAT כאשר הקשר בינם הדוק מחד אולם ניתן ליישום גם בתצורה עצמאית מאידך.

הגישה השירותית במיטבה

כשמדובר בחברה שאוהבת את מה שהיא עושה זו תמיד בשורה עבור הלקוחות והשותפים, במקרה זה גם טאצ' קונפרנס וגם NEAT מאוד אוהבות את מה שהן עושות, וזה ניכר, תראו בעצמכם. הפתרונות מבית NEAT בשילוב ההיכרות העמוקה שיש לצוות טאצ' קונפרנס איתן, הופכים את חווית ההיכרות הטכנולוגית למשהו שנראה שמשתמשים יתחברו אליו. בין אם מדובר במערכת ה-NEAT Frame או ה-Neat Board המתחברות ל-Teams או ל-Zoom, או יחידת הזימון של NEAT, הכל מרגיש אינטואיטיבי מאוד. הגישה של גולדברג מוכוונת שירותיות והוא מהדהד אותה בקביעות גם בסיורים אותם ערך ללקוחות התערוכה. 

השינוי שמביאות שתי החברות לשוק דוחף לחדשנות, למימוש ברמה גבוהה ומביא רוח רעננה ומורגשת.

תמונה ראשית – ביתן NEAT


Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG