חבילת ועידות הוידאו החדשה שמציעות HP ופלנטרוניקס יחדיו (תמונה: Plantronics)

 

פלנטרוניקס (Plantronics) ו-HP הכריזו על שיתוף פעולה ייחודי בין שתי החברות שמטרתו לספק פתרון חדרי ישיבות ושיחות וידאו שלם המיועד לשימוש טבעי עם Teams של מיקרוסופט. הפתרון מבוסס על שילוב של Elite Slice של HP – המציע תמיכה ב-Skype Room System (או SRS) – כבקר עבור שיתוף תכנים ווידאו באמצעות Teams, יחד עם Trio 8500 של פוליקום (Polycom) לבקרת הסאונד ויחד עם EagleEye IV, המצלמה מבוססת חיבור ה-USB של פוליקום, ללכידת וידאו חכמה בחדרי הישיבות.

לפי החברות Polycom-HP SRS Bundle הוא פתרון שבא לתת מענה לדרישה הולכת וגוברת של לקוחות המחפשים אחר איכות גבוהה של שיחות וידאו המבוססת על Teams, בחדרי ישיבות בינוניים וגדולים. השליטה באמצעות Elite Slice, עם הממשק האינטואיטיבי לשימוש שמורץ מעל Windows 10 Enterprise, מקל על הגדרת החדר לפי צרכי הישיבה.

"לקוחות עוברים להשתמש ב-Teams ולכן פלנטרוניקס ו-HP יצרו חוויית שיחות וידאו מבוססת Teams עבור חדרי ישיבות גדולים שפשוטה להגדרה בידי העובדים, ובאותה מידה פשוטה לפריסה וניהול של צוות ה-IT. פלנטרוניקס ממוקדת ב-Teams של מיקרוסופט ולכן הגיוני לעבוד יחד עם HP כדי לקחת את ועידות הוידאו מבוססות Teams לרמה הבאה של פשטות השימוש", אמר פיל שרבורן, מנכ"ל קבוצת המערכות העסקיות בפלנטרוניקס.

לאחר התחלת השיחה Trio 8500 לוקח את הפיקוד ומספק את חוויית האודיו האיכותית הנדרשת עם שמונה מיקרופונים כיווניים ועם טכנולוגיית PolycomHD Voice. כאמור את התמונה משלימה, כאמור ותרתי משמע, מצלמת הווידאו EagleEye IV הפשוטה להתקנה. היא מציעה זום 12x וכן יכולת הטיה רחבה המאפשרת להתמקד באופן אוטומטי בדובר, ולא משנה מה גודל חדר הישיבות.

"עסקים מחפשים כל הזמן דרכים לפשט את חוויית ועידות הווידאו. השילוב של מערכת חדרי הפגישות הרב צדדית שלנו, Elite Slice G2 Audio-Ready, עם הפשטות של Trio 8500 ו-EagleEye IV, שיוצרים ביחד את החבילה Polycom-HP SRS Bundle העוזרת לשפר את הפרודוקטיביות ואת שיתוף הפעולה באמצעות Teams של מיקרוסופט", אמרה לורנה קוברה, סגנית נשיא לניהול מוצרים מסחריים ב-HP.

חבילת Polycom-HP SRS Bundle כבר זמינה להזמנה בארצות הברית, ובמהלך 2019 היא תושק גם במקומות נוספים בעולם.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG