בין אם מדובר בתערוכה הזקוקה למוזיקת רקע שמשתנה בין החדרים השונים, ובין אם מדובר בזירת מכירה לציוד אודיו מתקדם דוגמת מקרני קול או רסיברים – אין ספק שהקהל הישראלי הולך ומשתכלל בכל מה שקשור לבידור הביתי שברשותו. אך מה עושה משווק כאשר מגיע אליו צרכן המבקש להשוות בין 2 מקרני קול בו זמנית? לחברת BrightSign הבינ"ל יש פתרון אפקטיבי במיוחד בדמות נגן המולטי-זון החדש שלה מדגם AU335 אשר מושק בימים אלו ממש. 

תמונה מתוך: https://www.brightsign.biz

ה-AU335 מביא את בשורת המולטי-זון היישר לשרשרת האספקה, מבלי לקרוע את הכיס (מחיר השוק שלו נע סביב ה-135 דולרים בלבד) ובאמצעים פשוטים שיעזרו לכל איש שיווק למכור את ציוד הקצה שלו באופן מקסימלי. לדברי ג'ף הסטינגס, מנכ"ל החברה: "הנגן החדש מאפשר את השילוב המושלם בין תקציב ריאלי לעוצמה אשר הופכת אותו לאידיאלי, בכל אותם מקומות בהם נדרש פתרון סאונד אלגנטי ומתוחכם. בין אם נעשה בו שימוש כדי לספק מוזיקת רקע, ובין אם כדי להדגיש תצוגת ציוד קצה מתוחכם, הנגן שלנו עומד במשימה בכבוד". 

תמונה מתוך: https://www.brightsign.biz

האם יש אמת בדבריו? כנראה שכן. באמצעות תמיכה במולטי-זון, ה-AU335 מאפשר ללקוח אשר רוצה להשוות בין 2 מכשירים זה לצד זה, לשלוט בעוצמת הסאונד ולעבור בין המכשירים השונים, באמצעות שילוב בין חיישני קרבה, כפתורים פיזיים, חיבור USB וחיבור רשת קווי. 

ה-AU335 מסוגל להוציא אודיו באיכות בלתי מתפשרת, בתקציב אפקטיבי וטכנולוגיה מבוססת ענן. ה-AU335 תומך בתקן ARC  ו-eArc ומסוגל לחלק ולהפיץ אודיו בחלוקה ל- 3 מכשירים (רסיברים ו/או מקרני קול), הממוקמים בחדרים שונים וכל זה ברוחב פס מירבי ובסאונד שלא נופל מ-24 ביט כולל תקן דולבי ATMOS

תמונה מתוך: https://www.brightsign.biz

כאמור, בעלות פחותה מ-200 דולר, יכול היום כל משווק ציוד קצה להתחדש בפתרון שבהחלט מוסיף אלגנטיות לזירת המכירה ומאפשר לצרכן הקצה המתוחכם, לקבל החלטה מושכלת כשזה מגיע לציוד הסאונד אותו הוא רוכש. 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG