יואב גן-מור, AVCOM- נצינת SONY Professional בישראל. קרדיט - AVM

"את המסכים שלנו תראה בעיקר באולמות התצוגה של מותגים כמו BMW או בחנויות Apple שבבעלות המותג עצמו. ב ISE הקרובה, כמו בקודמותיה, נפגוש בביתן יותר יוצרים דיגיטליים שמבינים את עוצמת המותג וה DNA של SONY", אומר יואב גן – מור מנהל חטיב המולטימדיה ב AVCOM. 

המותג היפני, שנמצא איפשהו בלב של כל ישראלי, גם אם הוא לא פריק של פלייסטיישן, שולט או מתחרה בתחומים מסוימים ומבין את המיצוב שלו באחרים, או לפחות מודע לאן הוא לא רוצה להיכנס בשיקול עלות/ערך.  

את מה שעשה המותג בשוק ה DSLR אפשר יהיה ללמוד בבתי ספר דיגיטליים בעתיד. סוני לקחה את הטוב מכל העולמות כולל מיתוג ושפה שיווקית, ארזה את הכל בתוך גופים מעוצבים אליהן מתחברות העדשות האיכותיות שלה וכבשה את השוק. מה שמעניין במותג הוותיק הוא דווקא האתגר הזהה בתחום המסכים הן של שוק ה-Profesional והן של ה-Consumer. בשניהם מבין המותג שהוא לא מתכוון להתפשר על המחיר ולהיכנס לקרבות מחיר עם כל המשמעויות שלהם. ההיפך- קיים רצון להשאיר את מסכי סוני לסגנונות ואתגרי לקוח ייחודיים, חלקם קשור לתכונות ויתרונות מנקודת המבט של קברניטי החברה וחלקם למיצוב ולנוכחות. 

אחוז ניכר מהקהל הישראלי, הביתי והארגוני, ידוע בחיפוש אחרי הזול ביותר ובמקרה המחמיר יותר באיתור ה Good enough הקרוב. סוני מבינה את פער המחירים, יודעת להגן עליו אבל המציאות חזקה יותר מהפיצ' ולכן המותג שואף להיות באחוז מוגדר של השוק כאשר בכל הקשור למסכים המקצועיים גם תהליך המכירה מעט שונה. 

 

הקרב על הערך הוא שמירה על זהות הלקוח

גן מור: "מסע הקניה של לקוחות סוני שונה ממותגים אחרים. אנחנו מנוסים באיתור הערך המוסף של הלקוחות שלנו שהופכים להיות שותפים למסע בסל הפתרונות של סוני, דרך הרכבת הפאזל הנכון לו ועד מתן מענה עבור תהליכי העבודה. זה מתחיל ממצלמות, רובוטיקה ועדשות, ועד אמצעים ויזואלים כגון מסכים, מקרנים וקירות CLED לטובת מציאות רבודה XR. 

נושא האדריכלות הדיגיטלית במרחב העסקי, מקבל מיקוד גבוה בתכנון ופיתוח פתרונות להשגת התוכן או החוויה כפי שהיוצר התכוון ואת המסכים שלנו תראה בעיקר באולמות התצוגה של מותגים כמו BMW או בחנויות Apple שבבעלות המותג עצמו".

יותר יוצרים דיגיטליים בביתן של SONY ב ISE-24

"בתערוכה השנה נציג את ה Crystal LED Verona שחוויית הצפייה הייחודית שלו לבד מצדיקה ביקור, את משפחת ה BRAVIA המעודכנת לצד ה TEOS המאפשר ניהול ארגוני חכם יותר, וכמובן את מניפת פתרונות הצילום שלנו החל ממצלמות הוידאו קונפרנס ועד מצלמות הפקה מקצועיות כמו ה Burano וה Venice-2. כמו בקודמותיה, אנחנו מצפים לפגוש יותר יוצרים דיגיטליים שמבינים את עוצמת המותג וה DNA של SONY".

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG