Close Menu
AVmaster מגזין המולטימדיה
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube LinkedIn
    • הרשמה לדיוור
    • אודות
    • צור קשר
    • מדיניות פרטיות
    • הצהרת נגישות
    • תקנון האתר
    יום שלישי, דצמבר 2
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube LinkedIn
    AVmaster מגזין המולטימדיהAVmaster מגזין המולטימדיה
    • דף הבית
    • יודעים יותר
    • חדשות
    • עתיד העבודה
    • ProAv
    • AVerticals
    • דיגיטל
    • IT
    • תצוגה
    • אירועים
    • פתרונות
    • סיפורי לקוח
    AVmaster מגזין המולטימדיה
    > בית זום ממציאה מחדש את מוקד שירות הלקוחות
    call centers

    זום ממציאה מחדש את מוקד שירות הלקוחות

    מערכת AVMASTERBy מערכת AVMASTER9 במרץ 2022Updated:9 במרץ 2022אין תגובות3 Mins Read
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

    השיקה את ה-Zoom Contact Center  – המאפשר אינטראקציה רב ערוצית ומותאמת לווידאו עם לקוחות המאפשר לארגונים ולחברות לתקשר בצורה מאובטחת עם לקוחות, לספק שירות טכני, או לבצע מהלכי שיווק ומכירות תוך שימוש בווידאו ובצ׳אט מובנה, ובניתוק ממקום עבודה פיזי מוגדר  

    ZOOM

    ארגונים רבים נעזרים כיום במוקד שירות לקוחות המאפשר ליצור קשר מרחוק עם לקוחות קיימים, או פוטנציאליים, בדרך כלל באמצעות טלפון, במטרה לסייע, לספק שירות טכני או לבצע מהלכי שיווק ומכירות. כעת, השיקה זום את Zoom Contact Center, המשלב תקשורת מאוחדת ויכולות תקשורת וידאו הכרחיות לעידן של היום, לניהול מוקדי שירות לקוחות בשילוב שימושיה הרבים של פלטפורמת הווידאו הפופולרית של זום. Zoom Contact Center תומך בצרכי שירות לקוחות באמצעות ערוצים כמו וידאו וקול, עם SMS ו-webchat מובנים.

    ל-Zoom Contact Center יש למעלה מ-100 תכונות ובעתיד הקרוב תתאפשר גם אינטגרציה עם תשתיות תוכנה ארגוניות של CRM וניהול כוח אדם ו-AI/ML כדי לייעל את פרודוקטיביות אנשי המוקד. 

     
    ZOOM

    "זום מבינה את החשיבות של חיבור Unified Communication ומוקד שירות רב-ערוצי לחוויית הלקוחות", אמר בלייר פלזנט מ-BCStrategies. "זום ידועה באיכות וידאו מעולה, מה שחשוב לתרחישים עתירי מגע עם לקוחות ולמקרי שימוש פנימיים כמו דלפק תמיכה בשירותי IT, קו סיוע לעובדים ופעילויות המניבות הכנסות. אבל העובדה שמוקד השירות של זום תומך בווידאו, בערוצים נוספים ובפונקציונליות שארגונים צריכים, פירושה שהוא יכול להפוך לפתרון מוקד שירות הלקוחות המודרני המועדף".

    עבודה ׳מחוברת׳ מכל מקום

    העובדים המאיישים את מוקדי השירות המסורתיים, הנותנים שירות ללקוחות בטלפון, כבולים לעתים קרובות למיקומים פיזיים, ואם הם יכולים לעבוד מרחוק, לרוב עדיין צריכים לנווט בין כלי תקשורת מרובים. מוקד השירות של זום משפר את יעילותם על ידי איחוד התקשורת למקום מרוכז אחד. המוקדנים יכולים לשתף פעולה עם עמיתים, מפקחים, או עובדים אחרים ישירות ב-Zoom Chat ובערוצי תקשורת אחרים. 

    "בעבר, תשתית מוקד השירות הייתה מורכבת לפריסה, יקרה לתפעול ושדרוגה ארך זמן רב. Zoom Contact Center תוכנן בקפידה כדי לענות על הצרכים העכשוויים של אנשי ונשות המוקד המודרני ולקוח הקצה, כאשר שניהם מצפים לחוויה אישית, דיגיטלית ואפקטיבית", אמר עודד גל, מנהל מוצר ראשי בזום. 

     

    קלות מובטחת בפריסה ושימוש

    מוקד השירות של זום קל להגדרה ופריסה, כולל פונקציית עיצוב גרפי מסוג IVR. מנהלי המערכת  יכולים ליצור בקלות תפריטים, הודעות ממוקדות ואישיות לכל לקוח והנחיות ישירות באותו פורטל ניהול. המוקד החדש יכול גם לשלב פונקציית צ'אט ווידאו בנוכחות הדיגיטלית הקיימת, כמו אתר אינטרנט, ולסייע לארגונים לנהל שיחות עם לקוחות בהקשר הנכון ובזמן הנכון.

    "בכל הנוגע לאבטחת IT, יצירת אמון מול בסיס הלקוחות שלנו היא חיונית, וכמשתמש ותיק של זום, הטמעת הפלטפורמה אפשרה לנו להביא ללקוחותינו את החוויות המאובטחות והאמינות שהם מצפים להן", אומר סיימון יו, מנהל מערכות המידע של Barracuda Networks. "מוקד השירות של זום הוא דרך נוספת עבורנו לספק שירות לקוחות באיכות גבוהה עם ביצועי שמע VoIP יוצאי דופן, הכל באמצעות פלטפורמה אחת פשוטה לשימוש."

    הפתרון החדש זמין כעת בארה"ב וצפויה זמינות בינלאומית במדינות נוספות בהמשך השנה. 

     
    call center Zoom
    Follow on Facebook Follow on Instagram Follow on YouTube Follow on LinkedIn
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Previous Articleהסדרה המנצחת של זרועות המחשב מתוצרת נובוס הוצגה בתערוכת העיצוב והבניה
    Next Article קרמר אלקטרוניקה משיקה את משפחת מוצרי ה KDS-7 להזרמת וידאו על גבי הרשת
    Avatar photo
    מערכת AVMASTER

    מאמרים אחרונים

    חביבת הקהל – זום מככבת בדו״ח גרטנר לשנת 2025

    קרא עוד

    המהלך שישפיע על מאות אלפי משתמשים בישראל?

    קרא עוד

    תחזית זום ל-2025: AI ישחק תפקיד חשוב באבולוציה של ארגונים תוך שינוי האופן שבו הם פועלים, משתפים פעולה ומתחברים עם הלקוחות

    קרא עוד

    ZOOM מאפשרת לכם להופיע מול מיליון איש! הכישרון הוא כבר אתגר שלכם

    קרא עוד

    מרכז מעורבות ומרכז חוויה – Zoom ממשיכה להשקיע בלונדון

    קרא עוד

    Zoom ו-Avaya מכריזות על שותפות אסטרטגית חדשה

    קרא עוד

    מדוע Zoom חושפת את Zoom Workplace ?

    קרא עוד

    Zoom מכריזה על Zoom Compliance Manager – פתרון תאימות לתקשורת

    קרא עוד

    Extron ו Zoom לוקחות את חדרי הישיבות שלכם צעד נוסף קדימה

    קרא עוד

    טימז או זום? ללוח הבקרה של DTEN זה פחות משנה

    קרא עוד

    זום פותחת משרד חדש באנגליה אבל האם מדובר בעתיד העבודה המודרנית

    קרא עוד

    רכישה חברתית – zoom רוכשת את workvivo

    קרא עוד

    להזמין את הקולגות לשיחת וירטואלית על קפה: אפליקציית "דונאט" לזום

    קרא עוד

    נהנים משימוש ב- Microsoft Teams החינמי? חשוב שתדעו את זה

    קרא עוד

    מעבר לכך שהוא משעשע, הסקר השנתי של ZOOM גם מאוד יעיל

    קרא עוד

    זום מוסיפה תכונות לשיפור מיומנויות הלמידה מרחוק של לקויי שמיעה

    קרא עוד

    כלל תבצע הערכות נזק בדירות המבוטחים באמצעות זום

    קרא עוד

    בקרוב בנטפליקס? ספר (מדריך) חדש- מה אומר עליך הרקע שבחרת לשיחות וידאו ואיך עושים זאת נכון

    קרא עוד
    Leave A Reply Cancel Reply

    Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

    שמרו על קשר

    Facebook-f Youtube Linkedin-in Instagram

    AVMASTER

    • הצהרת נגישות
    • צרו קשר
    • אודות
    • מדיניות פרטיות

     

    © 2023 מגזין המולטימדיה
    AV Master

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.