החברה תתמקד במקרני לייזר בעוצמות גבוהות מסוג LCD ו-DLP, לצד מקרני LED חדשים לשימוש במוסדות חינוך עם דגש על מחירים אטרקטיביים 

panasonic
תמונה - Panasonic

סדרת המקרנים החדשה של פנסוניק כוללת שלושה מקרני LCD בעוצמות אור גבוהות, שני מקרני DLP ושני מקרני LED. כל המקרנים מתהדרים באורך חיים גבוה, צבעים מדויקים ותצוגה חדה ומפורטת במיוחד.

מקרני LCD בעוצמות גבוהות

סדרה חדשה של שלושה מקרנים בעוצמות של שבין 10,000 ל – 16,000 לום. המנוע הייחודי שמתבסס על פאנל LCD בעובי של 15.4 מ"מ יוצר צבעים טבעיים יותר באמצעות תהליך איסוף אפקטיבי יותר של אור הלייזר הכחול התורם לחיסכון אנרגטי.

המקרנים מבוססים על מערכת קירור נוזלית המאפשרת להם לעבוד ביעילות גם באזורים גבוהים או חמים במיוחד בלי להינזק. הקירור השקט מספק פעולה שקטה בעוצמת רעש שבין 30 ל-32 דציבלים במצב שקט ו-35 עד 38 דציבלים בלבד במצב רגיל. הפעולה השקטה הופכת את המקרנים לאופטימליים עבור מוסדות חינוך.

מערכת קירור נוספת היא זו של גלגל הזרחן. המערכת מורכבת מחומרים א-אורגנים המקיפה את הגלגל ושומרת עליו מפני חום וחדירה של גרגרי אבק. הגנה זו תורמת לעמידות המקרן ועוצמת תאורה עקבית.

מערכת נוספת היא מערכת לייזר דיודה המתפרסת על פני מספר מודלים. סידור זה מביא לכך שגם אם אחת מהדיודות אינה פועלת, המקרן ימשיך לספק עוצמת תאורה כמעט מלאה, זאת בניגוד למקרנים אחרים שבהם עוצמת התאורה נפגעת באופן דרסטי במצב דומה.

מלבד מערכת גיבוי ללייזרים, קיימת גם מערכת גיבוי למקור האות, וכך גם אם אחד האותות הופך להיות לא זמין, התמונה אינה נעלמת. תכונה זו היא קריטית עבור הקרנה מרובת מסכים.

כל המידע על אודות מצב המקרן והגדרות הרשת השונות מוצג על ידי מסך הבקרה שבו ניתן לשלוט באמצעות מערך של כפתורים פיזיים.

תמונה - Panasonic

תכונות עיקריות:

• עוצמת ההארה המקסימלית מושגת באופן מידי (הדלקה מהירה)

• המרה אוטומטית של תכנים באיכות 4K לרזולוציה הטבעית של המקרן (1920×1200)

• העברת אותות באמצעות טכנולוגיית Digital Link על גבי כבל רשת רגיל

• מערכת פנימית לתיקון עיוותים גאומטריים הנשלטת אף היא באמצעות השלט רחוק

• שליטה מרחוק וכיוון פוקוס באמצעות סמארטפונים התומכים בתקן NFC 

• מעבד תיקון תמונה המאפשר לראות גם את הפרטים הקטנים ביותר

• אורך חיים מוערך של 20,000 שעות

• התקנה במספר בלתי מוגבל של זוויות (360 מעלות)

תכונות נוספות:

• סדרה של שבע עדשות תואמות ברמות זום שונות התומכות בכיוון אוטומטי של הפוקוס (AFO)

• ניגודיות ביחס 3,000,000:1 לתצוגה אופטימלית של סצנות כהות ובהירות

• תיקון צבעים אוטומטי עבור הקרנות זהות על גבי מספר מסכים

• תמיכה בפלטפורמת Geometry Manager Pro אשר עד כה הייתה שמורה לסדרת מקרני 
   ה-DLP היוקרתית יותר. הפלטפורמה מיועדת לשליטה במספר מסכים

• מערכת מתקדמת לניהול ובקרה של עד 2,048 מכשירים מחוברים ברשת (בתשלום נוסף, תשעים           ימי התנסות)

 
panasonic
תמונה - Panasonic

מקרני DLP חדשים

שני מקרני DLP חדשים המיועדים להפוך את ההתקנה וההפעלה לפשוטה יותר בזכות עיצוב גמיש וקל משקל. הודות לשבב ה-DLP האיכותי, מקרנים אלו מפיקים צבעים עשירים ומדויקים במיוחד ברזולוציה של 1920×1200 ותומכים בשינוי בהירות דינמי השומר על איכות הצבע הן בסצנות כהות והן בסצנות בהירות. כמו כן, מערכת ה – Smooth Pixel Drive הייחודית מפיקה תמונות מפורטות במיוחד ברזולוציה גבוהה יותר מזו של פאנל המקרן עם החלקת קווים משוננים (Jaggies) וחידוד טקסט. אופטימלי למסכים שהרזולוציה הטבעית שלהם היא 4K.

כמו מקרני ה-LCD החדשים, גם מקרני ה-DLP תומכים בפוקוס אוטומטי, תוכנת שליטה מסמארטפונים ו-11 עדשות שונות אופציונליות (אפשר לרכוש את המקרנים עם או בלי עדשות). מערכת נוספת היא מערכת הגיבוי לאותות המבטיחה שגם בעת תקלה כל חלקי התמונה במסכים מרובים תישמר.

כמו כן כוללים המקרנים מערכת קירור ייחודית העובדת באמצעות פיזור חום אפקטיבי (Heat Sink) ומבטיחה עמידות מוחלטת בפני אבק, וכך אין יותר צורך לתחזק את המקרן ואפשר להשתמש בו בכל סביבה, החל מחוץ ועד למועדונים צפופים. כמו כן, בזכות מערכת כפולה של לייזר דיודה, המקרנים יכולים לעבוד במשך ימים רצופים ולשמש גם לצרכי ניטור ומעקב. גם אם מערכת אחת כושלת, הבהירות ודיוק הצבעים לא נפגעים.

כמו יתר המקרנים של פנסוניק, גם מקרני ה-DLP מתאימים לשימוש במגוון רחב של סביבות, ובאמצעות חיישן ייחודי שומרים על איכות התמונה והצבע אפילו תחת אור חזק. 

panasonic
תמונה - Panasonic

תכונות נוספות:

• מערכת מתקדמת לניהול ובקרה של עד 2,048 מכשירים מחוברים ברשת (בתשלום נוסף, תשעים             ימי התנסות)

• העברת אותות באמצעות טכנולוגיית Digital Link על גבי כבל רשת רגיל

• ייבוא של הגדרות התצוגה לקבוצה של עד 99 מקרנים משניים באמצעות רשת LAN מקומית

• סנכרון ניגודיות בין מספר מקרנים לשמירה על אחידות התמונה בהקרנות מרובות מסכים

• שליטה בזום וטשטוש פינות להקרנות מרובות מסכים

• תמיכה בפלטפורמת Geometry Manager Pro המאפשרת שליטה בפונקציות נוספות להקרנות         מרובות מסכים

 
תמונה - Panasonic
תמונה - Panasonic

סדרת מקרני LED חדשה

שני מקרנים חדשים המבוססים על טכנולוגיית ה-LED, ועם זאת מיועדים למגוון רחב של שימושים במחיר שווה לכל כיס. בזכות טכנולוגיית ה-LED המקרנים מפיקים תמונה עם צבעים נאמנים לחלוטין למקור. הודות לעוצמת תאורה של 3,500 לומן, המקרנים מתאימים לשימוש הן בחללים פתוחים והן בחדרים קומפקטיים ואפשר לתלות אותם גבוה או נמוך בהתאם לגובה התקרה (באמצעות עזרי תלייה תואמים). למקרנים תמיכה בטכנולוגיית ™HDMI-MHL להקרנה נוחה מסמארטפונים. בנוסף לכך, המקרנים מבטיחים כ-20,000 שעות שימוש בשימוש במצב רגיל.

את פתרונות ההקרנה של פנסוניק ניתן לבחון בחברת גטר

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG