בפאנל שהתקיים בפלורידה השוו בכירים בתעשייה את חשיבות טכנולוגיות ה- AV לחשיבות שיש כיום לרשתות החברתיות. יחד עם זאת הדגישו שהדבר יתאפשר בתנאי שהמערכות יהיו פשוטות ונגישות למשתמשי הקצה

"שוק ה- AV צפוי לצמיחה של 53 מיליארד דולר בשש השנים הקרובות", כך סבור שון וארגו, מנהל השיווק של חברת Avixa. את הדברים מסר וארגו בפורום הוועידה השנתית לתעשיית האודיו-וידיאו שערכה החברה בשבוע שעבר בקיי-ביסקיין שבמדינת פלורידה.
וארגו השקיע את החודשים האחרונים בניתוח נתוני הדאטה של שוק ה- AV. לדבריו, "אם בשנת 2017 שוק ה- AV הוערך ב- 183 מיליארד דולר, הוא צפוי להגיע לסכום של 231 מיליארד דולר עד שנת 2022".
חברת Avixa משתמשת בשיטות ניתוח דאטה מיוחדות, שמסוגלות לבחון את מצב השוק תוך ראייה רוחבית שכוללת מגוון תחומים, כמו; מכירות, קמעונאות, תאגידים, הובלות, כנסים ומוצרים.

רבקה אונצ'י, מנהלת הפיתוח של חברת PayPal, ציינה שאם בעבר טכנולוגיית AV הייתה "משהו שנחמד שיהיה במשרד או בבית", היום לדבריה המשמעות של AV היא קריטית. דבריה של אונצ'י התקבלו בהסכמתם המלאה של חברי הפאנל, ביניהם: דיוויד לאבוסקס, מנכ"ל חברת Avixa, ג'וש הנינג, מנהל בכיר בחברת Etsy ודיוויד מארסאק, מנהל המולטימדיה של חברת MetLife. משתתפי הפאנל השוו את חשיבותה של טכנולוגיות ה- AV לחשיבותן של הרשתות החברתיות.

יחד עם זאת, הדגיש הנינג כי חשוב שהמכירה למשתמשי הקצה תהיה מכירה של מערכות שתהיינה כמה שיותר פשוטות. לדבריו, יכול להיות שחברה תפתח מוצר מדהים, אבל אם הוא לא עולה מהר ומתחיל לעבוד תוך 30 שניות, החברה תאבד את המכירה.

חברת Avixa צופה צמיחה חדה בתעשיית ה- AV

פאזל הפרודוקטיביות בתעשייה

הוועידה אירחה אנשי מקצוע בתחומים שונים ונערכו דיונים נוספים על נושאים, כמו; המצב הכלכלי העתידי של תעשיית ה AV, השינויים התפיסתיים בעולם השיווק וכיצד הם משתלבים עם טכנולוגיות AV, חוויית לקוחות הקצה, אפשרויות קידום נראות תחום ה- AV בשוק וכיצד אפשר להגדיל את הביצועים של התעשייה.

הכלכלנית מארסי רוסל הציגה את מודל "פאזל הפרודוקטיביות". לדבריה, מאז אמצע המאה הקודמת הפרודוקטיביות של העובדים פר שעה עלתה ב 2.2%, אך מאז המשבר הכלכלי בשנת 2008 חלה ירידה בפרודוקטיביות והיא נאמדת כיום רק על 1.1%. רוסל הסבירה שהסיבה לכך נעוצה מאז פותח הדסקטופ בשנות ה- 80, כשלדבריה מאז לא חלה התפתחות משמעותית אשר תעלה את רמת הפרודוקטיביות אצל העובדים. כדוגמה הציגה רוסל את השימוש במכשירי הסמארטפון שבמידה מסוימת מסייעים לפרודוקטיביות אך לרוב גורמים להיסח דעת.

עוד נושאים בכנס

רוסל הרחיבה על דור ילדי המילניום שבעבר דיברו על צורת חיים שונה, שתשבור את המסגרת המסורתית, כאשר בסופו של דבר רובם הקימו משפחות עם ילדים וקריירה. השינוי היחיד שהתרחש הוא שהקמת המשפחה התאחרה בעשר שנים פחות או יותר. רוסל הדגישה כי אוכלוסיית ילדי המילניום היו הנפגעים הגדולים מהמשבר הכלכלי, בכך שהם סיימו את לימודי ההשכלה הגבוהה ונחתו הישר אל תוך אחת התקופות הקשות ביותר בשוק העבודה ובתנאי העסקה גרועים ביותר.

הוועידה מתקיימת בכל שנה ומאפשרת מפגשי נטוורקינג, למידה והתעדכנות בטרנדים בחמים בשוק, מידע על צפי השוק מבחינת מכירות וחידושים, והזדמנות לשיתופי פעולה בין חברות.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG