סיסקו הזמינה מספר מצומצם של יועצים לכנס אינטימי בו הציגה את יכולות WEBEX כפלטפורמה- הרבה מעבר לקולבורציה. בסיסקו החליטו לאגד מטריית שירותים רחבה תחת WEBEX הכוללת את שלל יכולות הקולבורציה לרבות אפליקציית WEBEX המחודשת שעברה תכנון מחדש, מרכזייה בענן והבשורה האמיתית!! – כניסת ה-contact center בענן לישראל. 

מכשירי ומערכות הקצה שעברו שינויים והתאמות למציאות ההיברידית הוצגו גם הם. נראה כי סיסקו מוכוונת מטרה לעולם הטלפוניה ולמצב את עצמה כשחקנית מובילה בעולם הקולבורציה שהתפתח מאוד בשנתיים האחרונות.

תמונות – סיסקו

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG