לוגו קרסטרון ישראלענקית ה-AV האמריקאית Crestron הודיעה לאחרונה על פתיחתו הרשמית של מרכז התצוגה החדש של החברה בישראל. מרכז התצוגה המתקדם של החברה המכונה Crestron Experience Center נבנה כחלק מהמשרד הישראלי ובסמוך למרכז ההדרכות של קרסטרון בכפר סבא, ובמתכונת דומה למרכזים אחרים של החברה ברחבי העולם.

עפ"י קרסטרון, מרכז ההדגמות החוויתי החדש הוקם בהשקעה של למעלה מ-1,000,000 ש"ח והוא מיועד לספק לאינטגרטורים, ארכיטקטים, מעצבים, יועצים ולקוחות קצה, אפשרות להתרשם באופן בלתי אמצעי ממגוון הטכנולוגיות והפתרונות של Crestron עבור הסביבה העסקית, המבצעית והפרטית במתחם אחד: חדרי ישיבות, מתחמי הדרכה וחינוך, חדרי בקרה, בתים חכמים ועוד.

במרכז החדש ניתן להביט מקרוב ומאחורי הקלעים, אל הטכנולוגיה  של קרסטרון, הכוללת מאות רבות של מוצרים אשר תוכננו, עוצבו ומיוצרים ע"י Crestron, אשר זיכו אותה בפרסים רבים במהלך השנים והפכו אותה לאחת החברות המובילות בעולם בפיתוח והטמעת פתרונות טכנולוגיים מתקדמים בתחום השליטה והבקרה, מערכות החשמל החכם, הפצת וניהול אודיו ו-וידאו, מערכות ניהול מבנה ואחרות.

צפו בתמונות מרהיבות ממרכז התצוגה של קרסטרון בישראל


המעצב עמיר טל, אשר תכנן את מרכז ההדגמות, את משרדי החברה ואת מרכז ההדרכות אמר כי האתגר שעמד בפניו בתכנון מרכז ההדגמות הוא " כיצד ניתן להציג את שפע המוצרים במרכז אחד, באופן שיביא לידי ביטוי מוחשי, את המגוון הרב שלהם. הפתרון שנבחר, בדומה למרכזי חוויה נוספים של Crestron בעולם, הוא ליצור חלל תצוגה מרכזי ולצידו חדרים אמיתיים ופעילים, על-מנת שהמבקרים במרכז יתוודעו למגוון הפתרונות באופן החוויתי ביותר".

בהתייחסו למבחר המוצרים, טל הוסיף וציין כי "מרכז ההדגמות הוא חלומו של כל מתכנן. Crestron מציעה לצד הפתרונות הטכנולוגיים גם מוצרים דקורטיביים רבים, המשלבים את הטכנולוגיה בחללי העבודה והמחייה – פאנלי לחצנים, מסכי מגע, קופסאות שולחניות לסידור כבלים, פתרונות הצללה ייחודיים ועוד – כל אלו, פועלים בסינרגיה מושלמת. למעשה, עבור המתכנן והלקוח, מדובר ב-One stop shop המציע חדשנות עיצובית לצד עליונות טכנולוגית".

בין היתר, מאפשר מרכז התצוגה להתרשם ממערכת Videowall ברזולוציה 4K60 – היחידה מסוגה בעולם, המבוססות על מטריצות ה-DigitalMedia, חדרי Huddle קטנים ופשוטים, חדרי Collaboration וחדרי וועידת VC ו-Skype for Business מורכבים וגדולים יותר. כמו כן, מוצגות במרכז השותפויות השונות של Crestron עם חברות ישראליות ובינלאומיות, ובהן CoolAutomation, Wall-Smart, Tecom, LG ו-Samsung.

רונן ברוקשטיין כנס קרסטרון ישראל 2016
רונן ברוקשטיין, מנכ"ל Crestron ישראל

"לאחר כארבע שנות פעילות במתכונת מלאה מוצלחות בישראל", מציין רונן ברוקשטיין, מנכ"ל Crestron ישראל, "גם השנה, ראינו גידול חד במכירות, המשקף את העבודה הקשה של כל צוות Crestron ישראל, וכל שותפינו לעשייה במהלך השנה החולפת. על מנת שנוכל לעמוד מידי שנה ביעדי המכירות השאפתנים, אנו ממשיכים ומשקיעים ללא הפסקה בשוק המקומי – הן בהוספת והכשרת כח אדם איכותי והשקעה בהדרכות והסמכות של משווקי Crestron הוותיקים והחדשים, והן בהרחבת האמצעים בארץ, בהם מתחם ההדרכה החדש שהקמנו, ומרכז ה-Crestron Experience Center החדש, בו יכולים לקוחותינו להתרשם בצורה מלאה מהפתרונות הייחודיים והמתקדמים שלנו."

Share.

3 תגובות

  1. Pingback: שיתוף פעולה בין Crestron ו-Amazon יאפשר הפעלות קוליות בסביבה העסקית ובחדרי הישיבות – פורטל האודיו וידאו AVmaster

  2. Pingback: אודיו, וידאו, בירה וטכנולוגיה: אירוע לקוחות ושותפים ב-Crestron ישראל - פורטל האודיו וידאו AVmaster

  3. Pingback: קרסטרון מציגה את Mercury – פתרון מושלם לחדרי UC מודרניים - פורטל האודיו וידאו AVmaster

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG