שיתוף הפעולה ימצב את רדט כחברה המובילה בישראל לפתרונות בדיקה וסנכרון של ציוד תקשורת 

מימין לשמאל: מארק בייטמן - סמנכ"ל מכירות גלובלי ב-Spirent, רוב הלפין – מנהל שותפים ב-Spirent, ליסה אליוט – מנהלת שיווק לאיזור אירופה, אפריקה והמזרח התיכון ב-Spirent, אמיר קוזלובסקי - מנכ"ל רדט, ארז גריצמן - מנהל חטיבת תקשורת ואבטחת סייבר ברדט. קרדיט: יחצ רדט.

חברת רדט (RDT) מבית מטריקס, ספקית מובילה של פתרונות ומערכות למגוון רחב של טכנולוגיות, חתמה על הסכם ייצוג עם חברת Spirent Communications הבריטית. Spirent הינה מובילה עולמית של פתרונות לבדיקות בעולם התקשורת, הכוללים שירותי אבטחה לרשתות. עם החתימה על ההסכם החדש רדט תהיה נציגה רשמית של Spirent כשהיא תספק מעטפת שירותים מקיפה, החל משיווק ומכירה ועד ייעוץ והטמעה מקצה לקצה. שיתוף הפעולה בין החברות יוצא לדרך בימים אלה.

Spirent מפתחת ומספקת במשך שנים רבות, מוצרים חדשניים ושירותים לבדיקה ומדידה של היבטים רבים של רשתות תקשורת, לרבות רשתות אלחוטיות וקוויות, מכשירים ניידים וטכנולוגיות מחוברות אחרות. טווח הפתרונות הרחב של Spirent כולל פתרונות בדיקות החל משלב המעבדה ועד לעליה לאוויר של המוצר, מערכות מיקום וניווט, פתרונות אבטחת סייבר וטכנולוגיות וירטואליזציה וענן.

המוצרים של החברה נמצאים בשימוש על ידי מגוון רחב של לקוחות, לרבות יצרני צ׳יפים וציוד רשת, ספקי שירותים, סוכנויות ממשלתיות והארגונים המובילים בעולם, שמביאים את החברה לפריסת נוכחות בכל הגלובוס. Spirent ממלאת תפקיד קריטי בסיוע ללקוחותיה להבטיח את הביצועים, האבטחה והאמינות של רשתות התקשורת והטכנולוגיות המחוברות שלהם.

שיתוף הפעולה בין רדט ו- Spirentיציע גם שירותי תמיכה, הכוללים שירותי כיול למוצרים של Spirent עבור כלל מדינות אירופה, המזרח התיכון ואפריקה (EMEA), שיסופקו על ידי מעבדות הכיול שמפעילה רדט בישראל. שירות זה מעניק לארגונים שיבחרו לעבוד עם רדט ו- Spirentיתרון תחרותי משמעותי אל מול חברות אחרות בתחום.

באמצעות הפתרון של Spirent לרשות רדט כעת עומדת האפשרות לספק ללקוחותיה סל שירותים מקיף יותר בתחום, אשר נתמך על ידי מוצרים משלימים אותם היא מייצגת בישראל (כגון Calnex, Adva, Fluke Networks, ועוד). זאת, לצד הניסיון והידע הנרחבים של רדט בתחום, צוותים מיומנים שהיא יכולה לספק, מעורבות גדולה בסקטורים מגוונים בתעשייה ויכולות שיווק בפריסה ארצית, יסייעו בהטמעת הפתרון באופן נרחב הרבה יותר בישראל בשנים הקרובות. תמיכתה של מטריקס, חברת האם של רדט, תסייע אף היא ליכולות ההגעה לקהלים חדשים בתעשייה. כל אלו, עזרו ל-Spirent לבחור ברדט כנציגה הבלעדית שלהם בישראל.

אמיר קוזלובסקי, מנכ"ל רדט: "חברת Spirent נחשבת למובילה עולמית בתחומה ואנחנו צופים כי הפעילות שלנו יחד תגדל כתוצאה מכך. באמצעות שותפות חדשה זו, אנו יוצרים פתרון הוליסטי עבור לקוחות Spirent שלא היה קודם לכן. פתרון זה יכלול ייעוץ, שיווק, מכירת מוצרים, כיול, תמיכה ושירות במעבדות רדט ובמתקני הלקוח. למעשה, רדט תהיה החברה היחידה בישראל שמסוגלת לספק פתרון הוליסטי שכזה ללקוחות שזקוקים לפתרונות בדיקה וסנכרון וזו בשורה נהדרת לכל התעשייה ובעיקר להיי-טק הישראלי". 

לדברי מארק בייטמן, סמנכ"ל ערוצי הפצה גלובלי ב-Spirent :"אנו מתגאים ביכולת שלנו לבצע את ההשקעות הטובות ביותר שיסייעו לנו לשרת את הלקוחות שלנו, וכחלק ממטריקס, אנו מאמינים כי רדט מתאימה מאוד לסייע לנו בכך כשותפה חדשה בישראל. השותפות תאפשר לנו לגדול במהירות ולספק לארגונים ולמגזרים בישראל גישה חדשה ורעננה לאתגרי התקשורת של הדור הבא שלהם. הניסיון הטכנולוגי המרשים והמומחיות של רדט, לצד פלטפורמת השיווק וההפצה המבוססת היטב שלה, בשילוב עם הפתרונות המובילים בשוק של Spirent, ללא ספק יניבו לנו הזדמנויות חדשות ומרגשות רבות".

בין כלל המוצרים והפתרונות של Spirent ישנם פתרונות עבור פיתוח והטמעת ציוד רשת קווי לאתרנט במהירויות של עד 800 ג'יגה, פתרונות לבדיקה ואימות תשתיות ואפליקציות על גבי הענן, פתרונות לבדיקה ואימות רשתות ומכשירי 5G ,פתרונות מיקום וניווט לבדיקה ואימות של מערכות ניווט לווין גלובליות (GNSS) ושירותים מבוססי מיקום אחרים, פתרונות עבור מפתחי טכנולוגיות WIFI ו-RF ופתרונות לבדיקה ואימות הגנות ופגיעויות אבטחת רשת.


Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG