המקרה של דומינוס פיצה: למה להמתין כשאפשר לשחק? על תרומת המשחוק לחווית הלקוח

משחקים בזמן ההמתנה לפיצה – פרויקט משותף עבור דומינוס פיצה אשר נוצר באמצעות שת"פ בין חברת OneLan וחברת Screemo ואשר הוצג בתערוכת ISE מציע פתרון לשיפור חווית הלקוח בעת ההמתנה.

חברת OneLan הבריטית מייצרת פתרונות בתחום IPTV ושילוט דיגיטלי עם סניפים באנגליה, דרום אמריקה, סין וגרמניה. החברה מפיצה את פתרונותיה באמצעות חברות מפיצות (פרטנרים) האחראיות להתקנות ואספקת הציוד הנדרש בנוסף לתוכנה מבית OneLan. פתרונות החברה מיועדים עבור תחומי הקמעונאות, רשתות שיווק, תקשורת תאגידית, חינוך, בריאות ושילוט ציבורי.

הפרויקט אשר נוצר עבור דומינו'ס פיצה הולנד בשת"פ עם חברת הסטארטאפ הישראלית Screemo והוצג ב-ISE נועד כאמור לייצר חווית לקוח אשר מטרתה בידור הלקוחות המגיעים לסניף וממתינים לקבלת ההזמנה שלהם. במרכז הפתרון לוח אינטראקטיבי בתצורת טוטם – מסך המוצב אנכית ועליו מוקרנים תכנים המזמינים את קהל הלקוחות בסניף להתחבר למשחק ללא הורדת אפליקציה, המשחק מזכה בפרסים בהתאמה ללקוח.


סגנון שיווק זה נקרא משחוק (Gamification) – שימוש במשחקים למטרות שונות כדוגמת הפגת שעמום, בדרך זו ניתן להשיג שתי מטרות בעת ובעונה אחת: יצירת חווית לקוח טובה והנעה לפעולה. המשחוק בפרויקט זה מניע את הלקוח לרכישה חוזרת באמצעות הפרסים המתקבלים, כגון שתיה חינם בהזמנה הבאה או הטבה אחרת.

על פי הדיווחים כמות הקהל גדלה ב-15 אחוזים במהלך השבועיים שלאחר הצבת הפתרון בסניפי החברה.

שתפו
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב pinterest
מערכת AvMaster

מערכת AvMaster

הצטרפו אלינו ותקבלו מאמרים כתבות וראיונות איכותיים, שיעזרו לכם להשאר בחזית טכנולוגיית הAV. מבט מעמיק לפתרונות, למוצרים ולשחקניות בתחומים אשר הפכו לחלק בלתי נפרד מכלי העבודה ההכרחיים בכל עסק/ארגון.

כל המאמרים
אולי יעניין אותך גם
אלירן תורן Media Solutions
Msolutions

MSOLUTIONS צומחת בתערוכת ISE2022

אנחנו מגיעים לביתן של MSOLUTIONS בברצלונה לשיחה עם אלירן תורן, מנכ"ל מייסד, ופוגשים איש מקצוע שבע רצון מהצלחת התערוכה, עבורה השקיעה החברה מאמצים רבים שיימשכו

לכתבה »

עוד כתבות

רוצים שההצטיידות הבאה תהיה מוצלחת באמת?

קבלו את הידע החשוב ישירות למייל