נבר סיי נבר- להצטרף לשיחת Teams מתוך Zoom וההיפך? אין סיכוי שזה יקרה. אז זהו, שלא רק שיש סיכוי, זה כבר קורה. מיקרוסופט וזום יצאו בהכרזה מאוד משמעותית ובה הודיעו כי משתמשי Zoom Rooms יוכלו להצטרף לשיחות Teams וההיפך.

תמונה - ZOOM

ארגונים העובדים עם שתי הפלטפורמות יוכלו להתחבר לוועידות ב-Zoom או ב-Teams באמצעות Direct Guest join, יכולת שהוגדרה כפיצ'ר הקיים במערכות Zoom Rooms או Teams Room במגוון סוגי חומרה וכולל את מערכות ההפעלה Windows ואנדרויד. בלחיצת כפתור פשוטה ניתן להצטרף לשיחה ולהיזכר איך פעם היינו מתחברים מהתקנים שונים היות ופשוט לא ניתן היה להתחבר כך. 

צעד קטן לפלטפורמות, צעד גדול למשתמשים

האם מדובר בצעד הראשון מבין רבים? לפני מספר שבועות דיווחנו על שינוי בממשק Cisco המאפשר להתחבר לשיחות Teams ו-Zoom ממערכות החדר של Cisco וכעת מהלך זה המאפשר חיבור ישיר בין מיקרוסופט ל-Zoom. ישנן מספר אפשרויות שהובילו למהלך זה, ייתכן והלחץ המגיע מכיוון לקוחות שאינם מעוניינים לבחור ספק יחיד עבור פלטפורמת קולבורציה או להצטייד במספר פתרונות טכנולוגיים על מנת לתקשר עם לקוחות ושותפים. מסתמן כי מהלך זה הוא צעד נוסף לקראת שינוי או אבולוציה בתחום שעבר כל כך הרבה שינויים בשנתיים האחרונות ויהיה מעניין מאוד לראות מהן ההכרזות הבאות.

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG